16.04.2020р. – Товари для усієї сім’ї

1. Розгляньте з дитиною плакат «Ярмарок» з комплекту «Сонечко мандрує Україною».

Розкажіть дитині про історію ярмарку, на якому здавна українці продавали і купували різні товари, майстри показували свою майстерність, а охочі могли навчитися чогось цікавого.

2. Виконайте з дитиною розвивальне завдання.

Веселинка й Добрик на ярмарку. Їм потрібно купити по 2 однакових товари. Допоможи їм – знайди на малюнку. Подивись уважно: скільки груп товарів? Скільки одиниць запропоновано до продажу з кожної групи товарів? Скільки пар ти знайшла?

3. Запросіть дитину до творчої вправи «Великоднє яйце».

Запропонуйте дитині прикрасити самостійно паперові заготівки. Дайте дитині можливість обрати, якими рослинними елементами вони хотіли б скористатися. Під час виконання роботи дайте дитині можливість послухати Великодню пісеньку і за бажанням підспівати їй.


4. Дослідницька діяльність.

5. Перегляньте з дитиною розвивальний мультфільм, проведіть обговорення після перегляду.

 Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна

1. Проведіть з дитиною гру «Магазин».

2. Вивчіть разом з дитиною вірш-руханку О.Вербило «У магазині»

Ми прийшли у магазин. (крокуємо)

Як багато в нім вітрин. (розкрити руки)

Зліва, справа – скрізь полиці, (руками показати сходи знизу-вверх)

Біля них є «чарівниці»:

Всі товари розкладають, (рух розкладання руками)

Про порядок вони дбають, (палець вказівний вверх)

З покупцями вітаються, (поклон)

До них щиро всміхаються. (посмішка, жест привітання)

Запропонуйте  дитині після вивчення вірша, повторити його з рухами.

Запитання до обговорення:

-Куди прийшли діти? Що вони там побачили?

-Які «чарівниці» працюють у магазині?

-Які обов’язки продавців ти знаєш?

3. Пограйте з дитиною у гру «Що і Де можна придбати?»

Запропонуйте дитині розглянути предметні картинки із зображенням продуктових і промислових товарів, розкласти їх біля зображень продовольчих і промислових відділів, у яких можна придбати ці товари.

Узагальніть, для  чого групують всі товари по різним відділам магазину («Овочі та фрукти», «Хліб», «Молоко» тощо) та промислових («Взуття», «Одяг», «Тканини», «Іграшки», «Спортивні товари», «Книги» тощо).

4. Запропонуйте дитині пограти в гру «Виключення» (гра на розвиток логічного мислення).

Перше завдання:

 

Друге завдання:

 

 5. Перегляньте з дитиною розвивальний мультфільм, проведіть обговорення після перегляду.

 Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *