21.04.2020- Мода на сходах
1.Організуйте дитині уявну екскурсію до «Музею моди» та запропонуйте розглянути ілюстрації моди різних століть. Зверніть увагу на зовнішній вигляд, порівняйте з сучасним одягом. Запропонуйте знайти спільні та відмінні риси в одязі різних століть.
2.Поясніть дитині вислів «Вдягнений зі смаком ». Це коли речі підібрані за кольором, стилем і пасують людині.
3.Виконайте завдання у Книзі дошкільника №14 де є можливість підібрати одяг зі смаком.
4.Розгляньте у Альбомі художньо-творчої діяльності унікальні приклади мистецтва вуличного арту – розмальовані сходинки із різних міст світу.
( «Олівці», «Риби»). Спрямуйте дискусію з дитиною з дитиною від аспекту «що зображено?» і « як зображено?», «чому художники малюють у таких місцях?» (прикрашають наше життя, розвивають наше сприйняття, збагачують кругозір, виховують смак та інш.). Зверніть увагу на тому, що предмети, які знаходяться близько, ми бачимо великими, а ті що далі – маленькими (правило перспективи). Нехай дитина порівняє довжину пензля на першій і останній сходинках, розмалює сходинки у парку розваг.
5.Мовленнєва вправа «Знайди картинку, яка відповідає весні»
6.Мовленнєва вправа “Скажи навпаки”
Будинок низький, а кран … ( високий).
Гілка тонка, а дерево… ( товсте).
Річка широка, а струмок… ( вузький).
Гольфи довгі, а шкарпетки… ( короткі).
Стілець великий, а стільчик… ( маленький).
7.Вправа “Однина, множина”
Рука….. руки, дерево… дерева;
квітка… квіти, дитина… діти;
будинок… будинки, пташка.. птахи,
тварина… тварини, рослина… рослина;
іграшка… іграшки, книжка… книжки.
Вихователь Грицюк Тетяна Іванівна
7.Розвиваємо логічне мислення
Запропонуйте дитині дати відповідь на такі завдання:
-На якому дереві сидить ворона після зливи? ( на мокрому)
-Тетянка ходила до дитячого садочка усю зиму, весну й літо. А Сергійко цілий рік. Хто з них менше ходив у дитячий садок?
8.Відгадайте загадки
Захищає наші ноги,
Не поранять їх дороги! (взуття)
Ледь помітний він, маленький…
То квадратний, то кругленький…
Як його ти відірвеш,
То штани не застібнеш…(Ґудзик)
Від води не промокає,
Нас від дощику ховає. (дощовик)
Ношу на голові поля, але це зовсім не земля. (капелюх)
У домівці їх взувають,
Біля ліжечка знімають. (капці)
Я на блискавцi буваю,
У негоду захищаю. (куртка)
Не вдягають їх хлоп’ята,
Мов принцеси в них дівчата. (плаття)
Як він іде — я мокну весь,
Зате сухий хазяїн.
А пройде він — повісять десь,
І знов його чекаю.(плащ і дощ)
Вдень обручем,вночі змією. (пояс)
Входиш в одні двері,
а виходиш з трьох.
Думаєш, що вийшов,
а насправді зайшов. (светр)
Комірець і рукави,
Більш для хлопчиків вони. (сорочка )
Не вдягають їх хлоп’ята,
Мов принцеси в них дівчата (сукня)
Невеликі дві хатини,
в них м’які і теплі стіни.
По п’ять братиків малих
Прожива в хатинках тих. (Рукавички)
Вдень — завзяті та проворні:
Можем бігати, стрибати,
А вночі ми безпорадні,
Бо лягають ноги спати. (Черевики)
На голову вдягаємо,
Вушка захищаємо. (шапка)
З черевиками дружу,
З босою ногою,
Якщо йдуть вони кудись,
То беруть з собою. (шкарпетка)
По дорозі я йшов,
Дві дороги знайшов,
По обох пішов. (Штани)
Чорна, та не земля,
Пухнаста, та не сніг,
Гріє, а не піч. (Шуба)
8.Підбери предмети для гри «Ательє»
9.Сюжетно-рольова гра «Ательє». Пограйте з дитиною у гру. Під час гри проведіть досліди з різними видами тканин. Перевірьте, яку тканину легше розрізати, порвати, яку легше шити. Пофарбуйте білі клаптики різними способами: за допомогою фарби, фломастерів. Обговоріть питання, який одяг можна пошити у ательє, хто працює у ательє. Розгляньте ґудзики різної величини і фактури. Хай дитина скаже, куди б вона пришила їх і чому. Запропонуйте дитині щось замовити у модельєра. Пошийте одяг для ляльки.
Розгляньте види тканин. Розкажіть дитині, зяких тканин шиють літній одяг, а з яких зимовий.
10.Запропонуйте дитині намалювати різні види одягу за зразком, розфарбувати його, вирізати і наклеїти окремо для дівчаток і для хлопчиків.
Мультфільм “Зустрічають за одягом”
Вихователь Скидан Валентина Миколаївна