29.04.2020р. – МАШИНИ,ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ

1.Давайте поговоримо про речі, без яких не обходиться жодна оселя. Речі ці- наші домашні помічники. Вони різні, але всі такі необхідні. Відгадайте загадки

Вправа  «Знайди і назви» (Знайти і назвати побутові прилади на таблиці)

 ДИДАКТИЧНА ГРА «ЧИМ І ЩО Я РОБЛЮ»

Подумайте  і скажіть — що ж можна робити за допомогою побутової техніки.

  • Пилососом я… Збираю пил.
  • Праскою я… Прасую речі.
  • Пральною машиною я… Перу речі.
  • Електричним чайником я… Нагріваю воду.
  • По телевізору я… Дивлюся мультфільми.
  • У холодильнику я… Зберігаю продукти.
  • За допомогою годинника я… Дізнаюсь час.
  • На плиті я… Готую їжу.
  • Телефоном я… Розмовляю

3.Запропонуйте дитині  гру «Що для чого». Мета гри: ознайомити дитину із сучасними побутовими приладами; розширити уявлення про їх призначення, можливості використання; розширювати словник дитини та вправляти в мовленні. Покажіть дитині зображення машини – помічника та задайте питання. Наприклад: Що це? (електрична кавомолка).Для чого це? (молоти каву)Що робить ця машина?(подрібнює)Хто нею користується? (бариста, мама, тато, дорослі)

Що ще може цей пристрій? (дрібнити цукор, вийде цукрова пудра)

Обирайте для гри сучасні машини помічники: зволожувач повітря, парогенератор для одягу, мультиварка, блендер, електрична швейна машина, електронна книга. Обговоріть з дитиною питання «Що буде, якщо використовувати машину – помічника не за призначенням?»

4.Запросіть дитину роздивитись картинки з різними машинами та пристроями-помічниками з різних сфер діяльності людини (для будівництва, для пересування, для виготовлення товарів, побутові, спеціальні тощо). Запитайте, які пристрої вони бачили  або користувалися ними. Запропонуйте дитині створити рекламний текст презентації машини помічника. Необхідно вказати назву, призначення, зовнішній вигляд, користь та безпекові акценти користування машиною. Запитання до дитини: «Хто і для чого створює правила користування машинами?»

Гра “Який транспорт зайвий”

Попрацюйте з коректурною таблицею “Транспорт”

Назви:

  • транспорт, про який можна сказати «він», «вона»;
  • вид транспорту в кл. №2,4,5,9,10,13,15;
  • казковий транспорт;
  • адресу транспорту, який рухається тротуаром;
  • слова, в яких є звуки [т], [к], [с ] ( їх місце в слові);
  • слова, в яких два, три, чотири склади.

Відповідай швидко:

  • Хто літав на килимі-літаку?
  • Хто пересувався за допомогою чобіт-скороходів?
  • Хто пересувається на інвалідному візку?

Порахуй:

  • Види міського, вантажного, спеціального, водного, комунального транспорту.
  • Чого більше? На скільки?

5.Запросіть дитину до виконання завдання №7 та №8  у Книзі дошкільника.  Наталка дуже здивувалась тому, як різні предмети виглядали у минулому. Розглянь уважно малюнки.Встанови відповідність між сучасними приладами і тими, що виконували таку саму роботу в минулому. Розкажи, шо найбільше тебе здивувало

Вихователь-Скидан Валентина Миколаївна

6.Перегляньте мультфільм “Правила поведінки з електроприладами”

7.Віконечко в природу

Відгадайте загадку

Пригадайте весняні місяці

Розкажіть про весну за допомогою мнемосмужок

8.Хвилинка виховання (за творами В.О.Сухомлинського)

Ознайомтесь із оповіданням В.О.Сухомлинського “Краплинка роси”, перекажіть його зміст за допомогою мнемотаблиці

9.Цікава математика

10.Вправа на логічне мислення

 

11.Виконайте аплікацію “Автомобіль”

Вихователь-Грицюк Тетяна Іванівна

Вам може бути цікаво...

1 Response

  1. Величезне Вам ДЯКУЮ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.