03.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Час: послідовність подій”.

Завдання 1.

Шановні батьки, запропонуйте дітям роздивитися ілюстрацію та послухати казочку за нею. Акцентуйте інтонацією на словах “перший, останній, спочатку, потім”. Спонукайте дітей показувати персонажів – так формуватиметься уявлення про їх  дії  у часі.

 

Захворів крокодильчик. Купався у холодній водичці і простудився – зубки болять. Зле крокодильчику – потрібно лікуватися. Дзвонимо до ” Швидкої допомоги”!

Першим приїхав лікар – песик.  У лікаря – білий халат і шапочка. Знає, як вилікувати хворого. Спочатку потрібно доправити крокодильчика до лікарні, а потім лікувати. Хто допоможе донести пацієнта?

Прибігло поросятко:- Допоможу крокодильчику! І стало за песиком.

Поспішив ведмедик:- Я теж хочу бути корисним! І став останнім.

Несуть друзі крокодильчика до лікарні: спочатку песик, потім поросятко, останнім ведмедик.

Випив хворий цілющого чаю, вітамінів  і швидко одужав.

Радіють друзі і вітають крокодильчика з одужанням: перший-  лікар- песик, за ним- поросятко, останній- ведмедик!

 

Запропонуте дітям відповісти на запитання:

-Хто захворів у казці? ( Крокодильчик) Покажи його хворі зубки.

-Покажи першого , хто прийшов на допомогу-  песика- лікаря. Де у нього шапочка лікаря?

-Хто потім поспішив до крокодильчика? (Поросятко) Покажи його.

-Покажи ведмедика, який рятував друга останнім. Погладь хвостик крокодильчика, як ведмедик у казці.

Завдання 2.

Розгляньте картинку та запропонуйте дитині обвести  пальчиком смаколики на шашличку: спочатку – хлібець, потім- помідор, останній -сир, а потім

намалювати смачний шашлик( Альбом художньо – творчої діяльності , частина 2,сторінка 21).

Завдання3.

Вивчіть разом з дитиною вірш ” Добрий ранок” Л. Куліш- Зіньків.

Стала ранком  я на ґанок

І сказала:- Добрий ранок!

Сонцю, полю і травичці,

Добрим людям, тихій річці…

Добрий ранок, світе мій,

Мирний, чистий, голубий!

Завдання 4.

Пограйте в гру ” Що спочатку, а що потім?” Запропонуйте дитині впорядкувати картинки, визначити що спочатку, що потім; спонукайте дитину до коротких словесних пояснень послідовності дій у часі.

Завдання 5.

Перегляньте разом з дитиною  розвиваюче відео ” Частини доби”.

 

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.55

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

 

Вправи для дітей з особливими овітніми потребами:

1 завдання. 

Розкладаються різні предмети контрастних кольорів. Дитині пропонують відокремити предмети одного кольору від предметів іншого кольору. Потім вчать правильно називати ці кольори; поступово вводять нові. Шляхом вправ на різних предметах, групуючи їх і називаючи колір, дитина навчається правильно розпізнавати і називати кольори. Можна використовувати намистинки, кульки, мотки ниток, смужки паперу, палички, прапорці, ґудзики, предмети, зроблені з пластиліну (кульки, ковбаски, яблучка) і т.д.

 2 завдвння.

1-й варіант. Перед дитиною ставиться іграшковий автомобіль, у нього садять декілька котиків. Дитині пропонується уважно подивитися і запам’ятати. Потім вона повинна закрити очі. Один котик приймається. Відкривши очі, дитина визначає, що змінилось.

2-й варіант. На стіл ставляться два кубики (червоний і зелений). Дається вказівка: «Подивись уважно і запам’ятай. Тепер закрий очі». Ставиться ще червоний кубик. Дитина повинна визначити, який кубик добавився або що змінилося. Цю гру можна широко варіювати, використовуючи різні іграшки та предмети. Гра розвиває увагу, спостережливість, пам’ять.

3 завдання.

«Маленька господиня»  Мета гри – розвиток у дітей навичок самообслуговування, формування уміння слухати інструкцію (вказівку) і виконувати її. Використовуються іграшкові лялькові меблі, посуд. Дитині пропонується обставити кімнату. Дається одна вказівка, дитина її виконує. Після цього дається інша вказівка. Наприклад: «Поставити шафу, диван, стіл, стільці» і т.п. «Посади ляльку. Дай їй тарілку. Налий туди борщ. Погодуй її. Прибери посуд. Поклади ляльку спати» і т.п. (кожного разу виконується тільки одна дія). Цю гру можна використовувати і для розвитку мовлення. Дитина повинна розповідати про те, що вона робить. Наприклад: «Я саджу ляльку. Я даю їй тарілку. Наливаю їй борщ. Я годую ляльку.» і т.п.

Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *