23.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Діти і дорослі- разом так цікаво!”.
Завдання 1. Шановні батьки, розкладіть на килимку довгу мотузку. Запропонуйте дитині стати таким чином, щоб мотузка була між ногами. Називайте справи. Дитина стає на праву ногу, якщо справа доросла, на ліву – справа дитяча. Якщо це можуть робити дитина і дорослі – підстрибнути. Варіанти завдань – грати іграшками, забивати цвях, готувати сніданок, танцювати, ходити до дитсадка.
Завдання 2.
Прочитайте дитині твір В. Сухомлинського ” Як маленьке кошенятко сперечалось з мамою”.
В одній чудовій хатинці на березі річки жило кошенятко зі своєю мамою кішкою. От одного разу кошенятко говорить мамі:
-Я вже доросле і не хочу більше тебе слухати, робитиму те, що мені подобається.
– А чому?- запитує мама.
– Ти тільки і знаєш, що вчиш ловити мишей, а мені хочеться побігати по галявині, поганяти метеликів!
– Але миші роблять багато лиха і їх треба знищувати.
– Ти лови, а я не хочу!- стояло на своєму кошеня. І побігло геть.
Прибігло на галявину, наловило метеликів, погралося з ящіркою, покачалося по травичці. Наскучило йому все це, і воно пішло до річки. Кошеня ходило по березі, розганяло жаб і раптом помітило дощечку, яка пливла по річці. Скочило на неї, та не втрималося, швидко опинилося в воді. Течія несла його далі і далі, воно почало тонути і покликало маму. Кішка почула крик і прибігла рятувати своє неслухняне дитя.
– Мамо, вибач, я більше не буду з тобою сперечатися, я буду разом з тобою ловити мишей.
Задайте дитині питання:
1.Чому кошеня сперечалося з мамою?
2.Що робила кішка щодня?
3.Що робило на галявині маленьке кошеня?
4.Як кошеня впало в річку?
5.Що пообіцяло кошеня мамі?
Запропонуйте дитині вправу ” Попередження”.
Попросіть дитину пояснити кошеняті , чому малюкам самим не можна бігати до річки; чому не треба сперечатися з мамою, а треба її слухатися.
Завдання 3.
Запросіть дитину до веселої руханки.
Завдання 4.
Запропонуйте дитині намалювати яскраві тюльпани за допомогою пластикової вилки.
Завдання 5.
Пограйте з дитиною в гру ” В чому різниця”.
Під час прогулянки разом з дитиною наповніть відерце різними предметами: камінчиками, листочками, шишками, гілочками і т.п. Вдома висипте на стіл вміст відерця і спільно обговоріть особливості кожного з однакових предметів, порівнюючи їх один з одним.
А потім можна дати наступні завдання:
Розглядаючи предмети, запропонуйте дитині зважити в руках, наприклад, два камінчика і встановити, який з них важче.
Поясніть дитині, що різні речі важать теж по-різному: листочок легкий, а камінь важкий. Нехай дитина сама порівняє їх вагу.
Дитина обмацує кожен предмет, а ви коментуєте, щоб дитина змогла засвоїти поняття «гладкий», «шорсткий», «колючий», «пухнастий», «твердий», «м’який».
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.