02.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Кого ми вважаємо сильним”
Завдання 1. Шановні батьки, запропонуйте дитині назвати сильних і слабких тварин. Зауважте, що крихітний комарик – слабкий, а вкусити може сильно.
Пограйте у гру ” Впіймай комарика”. Дитина за вказівкою ловить комарика на різних частинах свого тіла.
Завдання 2.
Запитайте у дитини про силу крапельки, попросіть пальчиками показати її величину.
Продемонструйте, крапнувши на долоньку спочатку одну крапельку, потім ще кілька. Зауважте, що зібравшись разом, крапельки води можуть бути дуже сильними.
Організуйте дослід: запропонуйте дитині ложкою налити воду на серветку в мисці – вода зрушить серветку з місця, розмочить.
Завдання 3.
Запропонуйте дитині розглянути малюнок, упізнати, назвати, хто на ньому зображений ( гусенятко, мурашка) та визначити, хто з персонажів слабший, а хто – сильніший.
( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 42)
Потім нехай дитина візьме пастель жовто – коричневого кольору, негустими вертикальними штрихами зафарбує шийку гусеняти , а горизонтальними – спинку та хвостик, а потім розтушує ( розітре) пальчиком отримане зображення. Пастеллю зеленого кольору можна намалювати травичку.
Завдання 4.
Запросіть дитину послухати вірш П. Король ” Кожух”
Ягідки ведмідь збирав
І кожух свій розірвав.
Від образи заревів,
На старий пеньок присів.
Шовкопряд приніс дві нитки,
Їжачок — дві голки швидко,
Стратили чимало сили,
Та гуртом кожух зашили.
І пішов ласун бокатий
В кошик ягоди збирати.
Запитайте у дитини:
-Що трапилось з ведмедем?
-Хто став допомагати ведмедю?
-Ведмідь сильний, великий, а черв’ячок та їжачок?
-Запросіть промовити, як малеча пропонувала ведмедю допомогу.
Завдання 5.
Загадайте дитині загадку про мурах М. Людкевич
Ой, не смійся і не плач,
Бо немає часу.
Ми будуємо палац –
Круглу хатку нашу.
Носим, тягнем на плечі
Стебла, бадилини.
Ми маленькі силачі
З дружної родини.
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка. ст.68
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.