03.06.2022р.- “З чистотою назавжди буду я рости”. Малювання “Рушничок”.
1.Доброго дня, шановні батьки і діти. До нас у гості сьогодні завітав зайчик .
Добрий день, малята!
Я вухатий ваш дружок,
В мене теплий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуха.
Я нікого не боюся!
– Який ти, зайчику, гарненький, чепурненький, чистенький!
–Як у гості я збирався, дуже старанно вмивався. Вимив носик, вимив ротик, витріпав і вимив хвостик. Вимив я обидва вуха і рушничком їх витер сухо.
– Ой, який ти молодець!
–Але я прийшов до вас не сам. Я привів до вас свого друга – поросятко Рюшу.
Поросятко рук не мило,
Ось тому і захворіло!
Їло яблука брудні,
Що валялись на землі.
І болить живіт у нього –
Маму зве на допомогу.
Стогне, гратися не хоче,
Плаче навіть серед ночі.
Що ми порадимо Хрюші? Що потрібно робити, щоб не хворіти? Чому погано, коли брудні руки? Чому не можна їсти брудні фрукти? А хочете побачити мікроба? Насправді він дуже маленький, такий крихітний, що його навіть не видно, але робить велику шкоду.
Мікроб.
Я винахідник всіх хвороб
Я шкідливий, злий мікроб.
Я маленький злодіяка,
Хуліган і розбишака.
Я живу усюди, де є повно бруду:
У болоті і грязюці,
У смітті і у пилюці,
Під брудними нігтями,
Пазурями й кігтями…
Той, хто руки не помиє –
Мене ковтне і захворіє!
-Чого боїться мікроб?
От бачиш, Поросятко, пам’ятай гарненько:
Щоб ніколи не хворіти,
Треба руки з милом мити.
Мити вушка, носик, шию.
Не в калюжах, не в помиях,
А в чистесенькій водиці
Треба чисто мити личко.
Мити овочі і фрукти,
Їсти свіжі всі продукти.
І тоді, моє свинятко,
У тебе буде все в порядку!
Фізкультхвилинка.
Щоб здоров’я було у всіх завжди в порядку
Люблять діти в садку ранкову фіззарядку!
Весело стрибати – так!
Руки вгору піднімати – так!
Присідати і вставати,
Знову весело стрибати – так!
Добре нам, малюкам, гуртом робити вправи,
Раз –два –три! Раз –два –три!
Вправо –вліво –вправо.
Не хворіти, щоб нам в ліжку не лежати,
Дужими щоб рости, треба вправи знати.
Зайчик приніс подарунки у чарівній торбинці. Вони знадобляться тим, хто хоче бути здоровим.
Загадки:
- Гладеньке і пахуче.
Миє личко чисто,
Миє ручки вміло.
Що це, діти? (мило).
- Розчешу я кучері, кучері покручені.
Я веселий молодець, я густий… (гребінець).
- Живу у тюбику я-
Корисна і запашна. (зубна паста).
- Кожен, хто вмивається,
Із ним привітається. (рушничок).
- Чи не скажеш, донечко, що то за віконечко?
Глянеш у віконечко, а там друга донечка. (дзеркало).
- Я чищу зуби чисто до білизни і блиску.
Звертаюсь я до вас, впізнайте мене враз! (зубна щітка).
Пальчикова гімнастика «Буду, буду малювати»
Буду, буду малювати,
(Пальцями легенько постукують по столу або колінах.)
Рушнички щоб прикрашати.
В руки пензлика візьму я,
Гарну квітку намалюю.
(Малювання в повітрі уявним пензликом квітки.)
Потім лінії хвилясті,
(Малювання в повітрі хвилястих ліній.)
Сині-сині й червонясті.
Гарний буде рушничок
Практична робота. Візьміть паперовий рушничок та розмалюйте його разом з дитиною.
Спочатку набераємо на пензлик фарбу синього кольору, зверху вниз намалюй короткі лінії, постав мазки червоного кольору вздовж коротких сторін рушничка ліворуч та праворуч (притисніть пензлик ворсом догори).
Промий пензлик перед малюванням іншою фарбою, просуши серветкою.
Набери на пензлик зелену фарбу.
Потім зверху вниз намалюй хвилясті лінії.
— Якими кольорами фарб я малювала?
— Згадаймо правила малювання фарбами пензликом:
- спочатку змочимо пензлик водою, зайву воду віджимай об край баночки з водою;
- набери на пензлик фарбу;
- однією рукою тримай папір, щоб він не рухався, а другою — малюй;
- лікті лежать на столі;
- не слід залишати пензлика довго у воді, адже його ворс деформується і буде незручно ним малювати;
- проводити пензликом по аркуші паперу слід легенько — «ворс біжить за паличкою», не натискувати, не терти;
- обов’язково після малювання однією фарбою, перед малюванням іншою, слід промити пензлик у баночці з водою, просушити серветкою.
Вихователі: Скідан В.М., Ніколаєнко І.А.