07.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Сильні і слабкі серед тварин”

Завдання 1.Шановні батьки, запропонуйте дитині провести ранкове привітання з дзвіночком.

Ділі-ділі-ділі-ділі! – (дзвоніть дзвіночком і спонукайте дитину повторювати «Ділі-ділі-ділі-ділі»)

Дзвіночки дзвонили. (дзвоніть дзвіночком)

Ділі-ділі-ділі-ділі! – (повторюйте «Ділі-ділі-ділі-ділі»)

дзвіночки будили

Всіх жуків, павуків

І веселих метеликів.

Дінь, день! Дінь, день! (промовляйте «День, день, день, день»)

Починаємо новий день!

Ділі-ділі-ділі-ділі! (повторюйте «Ділі-ділі-ділі-ділі»)

дзвіночки будили

Всіх зайчат і їжачків,

Всіх ледачих ведмежат.

І горобчик прокинувся, (вдавайте нібито прокидається горобчик, розправив крильця)

І Галча стрепенувся … (стрепеніться, мов галча)

Дінь, день! Дінь, день! (повторюйте «Дінь, день; дінь, день»)

Чи не проспіть новий день!

Завдання 2.

Розгляньте з дитиною картинки лісових тварин.  Прочитайте віршики про них.

 

Розкажу вам про лисичку,

Вовка сірого сестричку.

Хитра руда лиска дуже,

Та про це ти знаєш, друже.

Сірий хвостик, сірі вуха,

Біжить лісом він щодуху.

Гострі зуби всіх лякають.

Всі звірятка вовка знають.

Білочка
Захиталась гілочка –
То стрибнула білочка.
Догори вона побігла,
У дуплі сховатись встигла.
Із малесенької хатки
Виглядають оченятка.
Вушка-китиці пильнують,
Ворогів здаля почують.
Хвіст пухнастий! Ну й красуня!
І горішками ласує.
Як достигнуть – їх збирає,
У комірочку складає.

   Мишка
Мишка плаче у норі:
-Кіт усівся у дворі!
Мишенята їсти хочуть…
-Хочу мишу, – кіт бурмоче.

Спонукайте дитину відтворити голоси лісових тварин; нехай дитина потренується силою голосу передавати, хто як кричить, визначить хто сильніший, слабший; попросіть дитину покликати когось із рідних, змінюючи силу голосу, як ведмежатко, як мишенятко тощо.

Завдання 3.

Запитайте дитину, кого можна назвати слабким?  Покажіть дитині зображення різних тварин.

Попросіть визначити сильних і слабких тварин. Пограйте в гру «Сильний – слабкий». Завдання для дитини – інсценувати, яка вона сильна, яка – слабка. Наприклад: покажіть, як піднімаєте штангу, великий вантаж тощо

Завдання 4.

Запропонуйте дитині вивчити віршик про літо за  допомогою мнемотаблиці.

Завдання 5.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 68-69


Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. Гра «Придумай автомобіль» Розвиваємо вибірковість уваги

Запропонуйте дитині уявити, що неподалік проїжджає автомобіль, який кожен раз повертається. Як він виглядає? Які звуки видає? Поступово картинка повинна ставати все більш живою і насиченою.

Робіть дитині підказки, але не коментуйте кожну її дію. Так вона може відволіктися від гри і втратити інтерес до неї.

2. Гра «Знайди зайве» на концентрацію і розподіл уваги

Прочитайте дитині вірш і попросіть плескати в долоні, якщо вона чує зайві слова.

Прироківіли птиці:
Голуби, синиці,
Бузьки, ворони,
Галки, макарони.

Прироківіли птиці:
Голуби, синиці,
Лебеді, куниці,
Галки і стрижі,
Чайки і моржі.

3. Вправа «Слухаю і рахую» Розвиваємо розподіл уваги

Прочитайте пропозицію, постукуючи олівцем по столу. Дитина повинна запам’ятати текст і порахувати кількість ударів.

(Кількість 3-5 постукувань)

 

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *