1.Кольоротерапія – ефективний засіб для розвитку колірного сприймання навколишнього світу та оздоровлення дітей з ООП. Колір може допомогти зняти стрес, заспокоїти або активізувати працездатність.
Асистент-вихователя Бачал О.Г.
2.У спеціальній групі для дітей з порушенням мови “Дзвіночок” продовжується робота за освітньою програмою “Впевнений старт” для старшого дошкільного віку. Тема “Правила для порядку в житті”; підтема “Правила безпеки вдома і на вулиці”
Вихователі: Друк Л.В., Іщенко О.М.
3.Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все у грі. Вихователі середньої групи «Пізнайко» приділяють велику увагу ігровій діяльності своїх вихованців. Це дидактичні, розвивальні, сюжетно-рольові, рухливі ігри, які вони проводять на заняттях, прогулянці та в другу половину дня
Вихователі: Скідан В.М., Ніколаєнко І.А.,
асистент- вихователя Бондаренко Н.М.
4.06. 11.2023р. в дошкільному закладі відбулась чергова зустріч практичного психолога Солоної І. І. з працівниками закладу в рамках проєкту “Завжди поруч”. Присутні мали змогу ознайомитись з таким різновидом арт-терапії як мандалотерапія. Створивши власну мандалу, педагоги наповнились ресурсом та стабілізували свій емоційний стан. Після виконання вправи “”Геть зі спини” , працівники відчули психом’язове розслаблення , а вправа “Побажання” допомогла обмінятись позитивними емоціями.
5.Праця є одним із провідних чинників всебічного розвитку дітей. Під час праці у дитини формується самостійність, цілеспрямованість, ініціативність. Слід завжди підтримувати прагнення малюків до посильної праці, виховувати інтерес до неї, залучати до різних видів трудової діяльності.
Вихователі групи ” Грайлики”Трохимчук О.І., Силка О.Д.
6.Практичний психолог Солона І. І. завершила навчання в Тренінговому центрі Наталії Сабліної за програмою підвищення кваліфікації на тему: «Арт-терапія. Теорія та практика. Робота з кризовими станами та ПТСР» та отримала цікаві, корисні знання, практичні навички, методичні рекомендації щодо застосування в роботі методів арт-терапії.
7.Цікава і змістовна ігрова діяльність дітей забезпечується за умови використання різноманітних ігор: рухливих, дидактичних,сюжетно-рольових, ігор-драматизацій та ін.
Інклюзивна група для дітей раннього віку “Кмітливчик”.
Вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.
8.Особливості ігрової діяльності дітей з ООП
У дітей з особливими освітніми потребами ігрова діяльність може мати свої особливості: нестійкий інтерес до іграшки, недостатнє вміння використовувати її в грі, поодинокі сюжетні дії. За таких умов формування ігрової діяльності має здійснюватися поетапно. Так, у підборі видів ігор доцільно починати просуватись від самих простих (предметних) до більш складних ігор. На індивідуальних іграх-заняттях поряд із педагогом, який обігрує знайому або улюблену іграшку, дитина виконує дії спочатку за наслідуванням, потім із мовленнєвим супроводом, а згодом у сюжетно-відображувальній грі з обов’язковим залученням мовлення. Від дій поряд (дитина-педагог) дитина поступово переходить до сумісних ігрових дій у складі мікрогрупи (дитина – ровесники). Таким чином поступово зароджується як самостійна, так і колективна ігрова діяльність.
Індивідуальна робота асистента вихователя Фурси А.В. з вихованцями інклюзивної групи раннього віку «Кмітливчик»
9.У наш час науково доведено, що розвиток мовлення дитини пропорційно залежить від слухняності (тонусу, сили, точності) рухів пальців рук. Саме тому такі тренування набувають особливого значення у корекційній роботі з розвику мовлення. Пальчикові ігри сприяють розвитку мовлення, творчої діяльності. Вони ніби відображають реальність навколишнього світу – предмети, тварин, людей, їх діяльність, явища природи. У ході пальчикових ігор діти, повторюють рухи дорослих, активізують моторику рук. Тим самим виробляється спритність, вміння керувати своїми рухами, концентрувати увагу на одному виді діяльності.
Крім того, під час виконання пальчикових вправ у дітей розвивається креативність, пам’ять, а також відчуття темпу та ритму мовлення, формуються навички самоконтролю.
Вчитель -логопед Федишин Н.І.
Група для дітей з порушеннями мовлення “Дзвіночок”.
10.Творчі ігри забезпечують максимальні можливості для вияву уяви, нестандартного мислення, ініціативи дітей. Мета дидактичних ігор полягає в сенсорному вихованні, мовленнєвому розвитку, ознайомленні дошкільників з навколишнім світом, формуванні у них елементарних математичних уявлень тощо.
Дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання дітьми навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості.
Вчитель – логопед: Силка Альона Віталіївна.
11.Одним із видів ігрової діяльності дітей в дитсадку є дидактичні ігри. Д/гра – це ігрова діяльність, у якій діти діють за певними правилами і використовують набуті знання. Вони дають змогу створювати умови для різнобічного застосування цих знань, активізації розумової діяльності дітей і при цьому залишається для них цікавими. Збагачують чуттєвий досвід, забезпечують розвиток сприйняття та моторики рук. Розвиток сенсорних здібностей відбувається разом із розвитком логічного мислення та вміння виражати думки.
Вихователь : Чорноусенко Марина
12.Хто здоровий, той сміється
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини –
Це ж чудово для людини.
15.11.2023 в ДНЗ №1 «Орлятко» пройшла музично-спортивна розвага для старших діток логопедичних груп «Дзвіночки» «Грайлики» ,«Будьте веселі й дужі до здоров’я не байдужі»
Для дітей були створені умови для активного відпочинку, діти з задоволенням приймали участь у веселих естафетах.
Естафети для дітей допомагають розвивати спритність і координацію рухів, формують нові рухові навички і комунікативні здібності, привчають малюків дотримуватися правил і, звичайно ж, приносять море задоволення.
13.16 листопада у всьому світі відзначається День Толерантності. В рамках цієї акції практичний психолог ДНЗ 1″Орлятко” Інна СОЛОНА провела розвивальне заняття “Багатіємо добрими вчинками” з дітьми середньої інклюзивної групи “Пізнайко”. Дошкільники мали змогу переглянути та обговорити мультфільм про толерантність “Їжачок”, збудували ” місток дружби”, створили “Дерево добрих справ”. Вихованці пригадали права дітей та визначили свій емоційний стан за допомогою піктограм.
14.Розвинута пам’ять у дитини із ЗПР – запорука успіху у процесі навчання. Запропоновані вправи та завдання сприяють розвитку пам’яті дітей, їхніх пізнавальних здібностей, допомагають концентрувати увагу, розвивати мислення.
Група дітей із ЗПР “Малятко “
Вихователі: Галина НАСЕЛЕВСЬКА
Людмила ДРУК