НОВИНИ СІЧНЯ 2024Р.
2.Здоров‘я дітей, загартованість їхнього організму, інтерес до здорового способу життя залежить і від того, наскільки сформовані у них культурно-гігієнічні навички.
3.Згідно з річним планом роботи в ДНЗ #1 “Орлятко “проводиться моніторинг якості знань, умінь, навичок дітей молодшої дошкільної групи “Буратіно”
4.Вивчення частин тіла за допомогою ляльки формує елементарні уявлення дітей з ООП про будову власного тіла. Під час заняття вихованці вчаться показувати за вказівкою дорослого ту чи іншу частину тіла, називати її за допомогою вихователя, розказувати про неї, порівнювати свої частини тіла з частинами тіла ляльки. Під час взаємодії з дітьми педагоги працюють над розвитком активного мовлення, уваги, намагаються виховувати у дитини бережне ставлення до свого тіла та його частин.
5.Моніторингові дослідження досягнень вихованців інклюзивної групи для дітей раннього віку ” Кмітливчик ” згідно БК дошкільної освіти ІІ обстеження 2023-2024 н.р.
6.Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами повинна складатися з урахуванням особливостей і потреб кожної дитини. Одним з найбільш важливих напрямків у ній є розвиток загальної та дрібної моторики. Систематична і планомірна робота з розвитку дрібної моторики рук у дітей із ООП в дошкільному віці сприяє формуванню мовних функцій, інтелектуальних здібностей, збереженню фізичного і психічного здоров’я дітей.
7.Наш улюблений садочок,
8.В інклюзивній групі для дітей середнього дошкільного віку “Пізнайко”, з метою виявлення рівня розвитку фізичних, мовленнєвих,образотворчих, математичних,природознавчих знань та вмінь було здійснено моніторинг досягнень вихованців згідно БК дошкільної освіти.
9.В групах для дітей з порушеннями мови “Грайлики” та “Дзвіночок” проведені моніторингові дослідження досягнень дітей за 7 напрямами. Основними завданнями моніторингу було виявлення рівня розвитку комунікативних, мовленнєвих здібностей, рівня обізнаності в основних областях знань (ознайомлення з довкіллям, природою, поводження дитини в соціумі, логіко-математичною діяльністю), також визначення рівня розвитку фізичних і художньо-естетичних здібностей.
12.Хочеш бути здоровим – грайся,
13.В ДНЗ №1 “Орлятко” відповідно до теми освітньої програми для дітей молодшого дошкільного віку “Впевнений старт” “Протилежності : величина-розмір”, підтема : “Казка-гра” була проведена вистава “Як жабеня шукало тата”.
14.Гра для малюків – це природньо. Гра має дуже важливе значення в зростанні й розвитку дитини. Саме завдяки їй у дітей розвивається почуття власного «я», формується вміння спілкуватися з однолітками, взаємодіяти з іншими людьми. Гра викликає радісні переживання, бадьорий настрій, що є запорукою доброго здоров’я.
15.19 січня 2024 року в ДНЗ №1 “Орлятко” за участю директора КУ “Інклюзивно-ресурсний центр” Конотопської міської ради Сумської області Блонової Т.М. відбулося засідання членів команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Присутні обговорили результати корекційно-розвиткової роботи з дітьми, засвоєння вихованцями з особливими освітніми потребами інклюзивної групи для дітей раннього віку “Кмітливчик” освітньої програми “Дитина”, інклюзивних груп для дітей молодшого дошкільного віку “Буратіно”, середнього дошкільного віку «Пізнайко» – освітньої програми «Впевнений старт» (за підсумками роботи за І півріччя 2023-2024 н.р.). Педагоги затвердили ІПР новоприбулих вихованців, намітили основні напрямки роботи з дітьми, внесли зміни до їх Індивідуальних програм розвитку, обговорили шляхи подальшої взаємодії з ІРЦ та батьками.
16.22 січня Україна святкує День Соборності. Це свято, яке символізує єдність нашої країни.
17.Індивідуальні заняття надають можливість дитині сформувати всі необхідні для успішної соціалізації навички та вміння. Виконуючи вправи та завдання у дітей поліпшується пам’ять, концентрація уваги, пізнавальні здібності, образне та логічне мислення.
18.24 січня 2024 року в ДНЗ №1 «Орлятко» відбулася зустріч батьків вихованців старшого дошкільного віку з вчителями Конотопської початкової школи «Казка» Кашук О.В., Неглущенко Т.В., заступником директора Конотопського ліцею №10 Шаповаловой Л.М., вчителем початкових класів Колесник О.А.. Присутні мали можливість ознайомитися з підходами закладів освіти до виховання та розвитку особистості кожного учня, особливостями організації освітнього процесу, освітніми програмами НУШ, «Інтелект України», «Росток». Також педагоги запросили батьків вихованців відвідати навчальні заклади для більш детального ознайомлення з їх можливостями та умовами для розвитку дітей.
19.З метою ефективного здійснення індивідуальної роботи з вихованцями з ООП асистент вихователя застосовує певні прийоми індивідуального підходу, зокрема:
20. 26.01.2024р в ЗДО#1 “Орлятко” в групі для дітей з порушенням мови “Дзвіночок” відбувся відкритий перегляд інтегрованого заняття “Активні покращують світ” ( вихователь Олена ІЩЕНКО). Педагоги мали можливість ознайомитись із сучасними підходами та інноваційними технологіями по формуванню соціально – громадянської компетентності дошкільнят.
21.Трудове виховання дошкільників є одним із важливих напрямів виховного процесу, спрямованого не тільки на отримання первинних трудових знань, умінь та навичок, а й духовне збагачення особистості, формування необхідних якостей поведінки в соціумі, що сприяє закріпленню ефективних форм спілкування .В процесі трудової діяльності у дітей з особливими потребами формуються цілеспрямовані способи діяльності, які відіграють важливу роль у загальному їх розвитку .
22.29.01.2024р. практичний психолог Інна СОЛОНА провела тренінг «Модель психологічної стійкості громад» з працівниками дошкільного закладу . Присутні ознайомились з ознаками стресу, травми, правилами надання першої психологічної допомоги, розвинули стресостійкість, оволоділи методом психом‘язової релаксації за Джекобсоном та обмінялись позитивними емоціями.
23.В ДНЗ № 1 «Орлятко» 29.01.2024р. вихователь Інна НІКОЛАЄНКО провела тренінг з батьками інклюзивної групи для дітей середнього дошкільного віку «Пізнайко» на тему: «Модель психологічної стійкості громад» в рамках обласного проєкту «Надання послуг з психосоціальної підтримки в Сумській області».