НОВИНИ СІЧНЯ 2024Р.


1.Згідно річного плану роботи в дошкільному навчальному закладі “Орлятко” відбувся відкритий перегляд занять педагогів, які атестуються. Індивідуальне логопедичне заняття з корекції звуковимови “Допоможемо сніговику розрізняти звуки” провела вчитель-логопед групи для дітей з порушеннями мови “Грайлики” Наталія САСОВА. Педагог продемонструвала цікаві ігрові прийоми та форми роботи які можна застосовувати з дітьми при диференціації звуків [ с] і [ш].
А вихователь групи Тетяна ГНОЙОВА провела інтегроване заняття “Пригоди лісових звірят” з пріоритетом розвивальних ігор, завдань ТРВЗ та вправ з використанням “Кіл Луллія”.

2.Здоров‘я дітей, загартованість їхнього організму, інтерес до здорового способу життя залежить і від того, наскільки сформовані у них культурно-гігієнічні навички.

Охайність, утримання чистими обличчя, рук, тіла, зумовлені не тільки вимогами гігієни, але й нормами людських взаємин.
Виховання у дітей навичок особистої гігієни відіграє найважливішу роль в охороні їх здоров‘я, сприяє правильній поведінці в побуті, у громадських місцях.
Спецгрупа “Малятко “.
Вихователі: Галина НАСЕЛЕВСЬКА
Людмила ДРУК

3.Згідно з річним планом роботи в ДНЗ #1 “Орлятко “проводиться моніторинг якості знань, умінь, навичок дітей молодшої дошкільної групи “Буратіно”

Основними завданнями моніторингу є:
виявити рівень розвитку:
– фізичних здібностей,
-розумових здібностей,
-комунікативних здібностей,
-регуляторних здібностей,
-дрібної моторики,
-обізнаності в основних областях знань, -мовленнєвого розвитку дітей.
Вихователі інклюзивної групи для дітей молодшого дошкільного віку :
Наталія ФОМЕНКО, Марина ЧОРНОУСЕНКО.
Асистент вихователя: Олена БАЧАЛ

4.Вивчення частин тіла за допомогою ляльки формує елементарні уявлення дітей з ООП про будову власного тіла. Під час заняття вихованці вчаться показувати за вказівкою дорослого ту чи іншу частину тіла, називати її за допомогою вихователя, розказувати про неї, порівнювати свої частини тіла з частинами тіла ляльки. Під час взаємодії з дітьми педагоги працюють над розвитком активного мовлення, уваги, намагаються виховувати у дитини бережне ставлення до свого тіла та його частин.

Асистент-вихователя : Олена БАЧАЛ

5.Моніторингові дослідження досягнень вихованців інклюзивної групи для дітей раннього віку ” Кмітливчик ” згідно БК дошкільної освіти ІІ обстеження 2023-2024 н.р.

Вихователі: Наталія ШЕВЧУК, Тетяна ЗИМОВЕЦЬ
Асистент вихователя: Анна ФУРСА

6.Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами повинна складатися з урахуванням особливостей і потреб кожної дитини. Одним з найбільш важливих напрямків у ній є розвиток загальної та дрібної моторики. Систематична і планомірна робота з розвитку дрібної моторики рук у дітей із ООП в дошкільному віці сприяє формуванню мовних функцій, інтелектуальних здібностей, збереженню фізичного і психічного здоров’я дітей.

Індивідуальна робота асистента вихователя Анни ФУРСИ з вихованцями інклюзивної групи для дітей раннього віку «Кмітливчик»

7.Наш улюблений садочок,

Радо діток зустрічає,
Завжди усміхнено вітає.
Розвиває малюків
Наших юних «знатоків».
В дитсадочку кожна справа
І корисна і цікава.
У нашому дитячому садочку ми систематично працюємо з дітьми індивідуально, розвиваючи дрібну моторику рук, зорово-моторну координацію, мову. Удосконалюємо вміння порівнювати предмети за різними ознаками. Закріплюємо знання про геометричні фігури, цифри, часові та просторові орієнтації, пори року. Формуємо позитивне ставлення до ігрової діяльності та бажання гратися разом. Виховуємо самостійність, заохочуємо до прояву ініціативи.
Асистент вихователя інклюзивної групи для дітей середнього дошкільного віку «Пізнайко» Надія БОНДАРЕНКО

8.В інклюзивній групі для дітей середнього дошкільного віку “Пізнайко”, з метою виявлення рівня розвитку фізичних, мовленнєвих,образотворчих, математичних,природознавчих знань та вмінь було здійснено моніторинг досягнень вихованців згідно БК дошкільної освіти.


9.В групах для дітей з порушеннями мови “Грайлики” та “Дзвіночок” проведені моніторингові дослідження досягнень дітей за 7 напрямами. Основними завданнями моніторингу було виявлення рівня розвитку комунікативних, мовленнєвих здібностей, рівня обізнаності в основних областях знань (ознайомлення з довкіллям, природою, поводження дитини в соціумі, логіко-математичною діяльністю), також визначення рівня розвитку фізичних і художньо-естетичних здібностей.

Вихователі: Олена ТРОХИМЧУК, Тетяна ГНОЙОВА, Олена ІЩЕНКО, Оксана СИЛКА

10.12.01.2024р. в ЗДО “Орлятко” відбувся тренінг з мінної безпеки “Уроки безпеки з Гаррі Поттером”, проведений волонтером Товариства Червоного Хреста України. В ігровій формі діти старших вікових груп ознайомились з вибухонебезпечними предметами, закріпили знання про правила поводження з ВНП, повторили номери телефонів рятувальних служб, навчились розрізняти безпечні та небезпечні ситуації.

11.15.01.2024р. відбулась чергова зустріч практичного психолога Інни СОЛОНОЇ з педагогами в рамках проєкту «Завжди поруч». Присутні обмінялись своїм настроєм, виконали дихальні вправи за картками від С.Ройз, підвели підсумки свого життя за минулий рік та будували плани на 2024р. Наприкінці зустрічі зняли втому за допомогою вправи «Геть з моєї спини» та побажали позитивних емоцій один одному.

12.Хочеш бути здоровим – грайся,

Хочеш бути розумним – грайся,
Хочеш бути щасливим – грайся!
–Так стверджує народна мудрість.
Гра – це «чарівна скринька», за допомогою якої можна навчити малюка читати, писати і, головне, – мислити, спостерігати, доводити, розуміти, творити.
Вихователі інклюзивної групи для дітей середнього дошкільного віку «Пізнайко»: Валентина СКІДАН, Інна НІКОЛАЄНКО

13.В ДНЗ №1 “Орлятко” відповідно до теми освітньої програми для дітей молодшого дошкільного віку “Впевнений старт” “Протилежності : величина-розмір”, підтема : “Казка-гра” була проведена вистава “Як жабеня шукало тата”.

Театралізована діяльність приносить величезну користь для естетичного та духовного виховання дошкільників, становлення найкращих рис характеру дитини, утвердження себе в суспільстві.
Інклюзивна група для дітей молодшого дошкільного віку “Буратіно”.
Вихователі: Наталія ФОМЕНКО, Марина ЧОРНОУСЕНКО
Асистент вихователя: Олена БАЧАЛ

14.Гра для малюків – це природньо. Гра має дуже важливе значення в зростанні й розвитку дитини. Саме завдяки їй у дітей розвивається почуття власного «я», формується вміння спілкуватися з однолітками, взаємодіяти з іншими людьми. Гра викликає радісні переживання, бадьорий настрій, що є запорукою доброго здоров’я.

Інклюзивна група для дітей раннього віку “Кмітливчик”
Вихователі: Наталія ШЕВЧУК, Тетяна ЗИМОВЕЦЬ
Асистент вихователя: Анна ФУРСА

15.19 січня 2024 року в ДНЗ №1 “Орлятко” за участю директора КУ “Інклюзивно-ресурсний центр” Конотопської міської ради Сумської області Блонової Т.М. відбулося засідання членів команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Присутні обговорили результати корекційно-розвиткової роботи з дітьми, засвоєння вихованцями з особливими освітніми потребами інклюзивної групи для дітей раннього віку “Кмітливчик” освітньої програми “Дитина”, інклюзивних груп для дітей молодшого дошкільного віку “Буратіно”, середнього дошкільного віку «Пізнайко» – освітньої програми «Впевнений старт» (за підсумками роботи за І півріччя 2023-2024 н.р.). Педагоги затвердили ІПР новоприбулих вихованців, намітили основні напрямки роботи з дітьми, внесли зміни до їх Індивідуальних програм розвитку, обговорили шляхи подальшої взаємодії з ІРЦ та батьками.


16.22 січня Україна святкує День Соборності. Це свято, яке символізує єдність нашої країни.

Ми всі одна сім’я,
Єдина ми родина-
У кожнім нашім “я” –
Частинка України!
І дорослий знає і дитина-
Україна в нас єдина!
Групи дітей з порушеннями мови “Грайлики” і “Дзвіночок”.
Вихователі: Тетяна ГНОЙОВА, Олена ТРОХИМЧУК, Олена ІЩЕНКО, Оксана СИЛКА

17.Індивідуальні заняття надають можливість дитині сформувати всі необхідні для успішної соціалізації навички та вміння. Виконуючи вправи та завдання у дітей поліпшується пам’ять, концентрація уваги, пізнавальні здібності, образне та логічне мислення.

Асистент-вихователя інклюзивної групи для дітей середнього дошкільного віку “Пізнайко”
Надія БОНДАРЕНКО

18.24 січня 2024 року в ДНЗ №1 «Орлятко» відбулася зустріч батьків вихованців старшого дошкільного віку з вчителями Конотопської початкової школи «Казка» Кашук О.В., Неглущенко Т.В., заступником директора Конотопського ліцею №10 Шаповаловой Л.М., вчителем початкових класів Колесник О.А.. Присутні мали можливість ознайомитися з підходами закладів освіти до виховання та розвитку особистості кожного учня, особливостями організації освітнього процесу, освітніми програмами НУШ, «Інтелект України», «Росток». Також педагоги запросили батьків вихованців відвідати навчальні заклади для більш детального ознайомлення з їх можливостями та умовами для розвитку дітей.

Практичний психолог ДНЗ №1 «Орлятко» Солона І.І. ознайомила батьків з компонентами готовності до школи, розповіла про те, як і для чого перевіряти готовність дитини до навчання. Педагоги розповіли про результати моніторингових досліджень рівня досягнень дітей за 1-ше півріччя.

19.З метою ефективного здійснення індивідуальної роботи з вихованцями з ООП асистент вихователя застосовує певні прийоми індивідуального підходу, зокрема:

– зменшення навантаження та обсягу завдань
– адаптування заняття під особливості кожної дитини
– чергування видів діяльності
– додаткова мотивація та заохочення

20. 26.01.2024р в ЗДО#1 “Орлятко” в групі для дітей з порушенням мови “Дзвіночок” відбувся відкритий перегляд інтегрованого заняття “Активні покращують світ” ( вихователь Олена ІЩЕНКО). Педагоги мали можливість ознайомитись із сучасними підходами та інноваційними технологіями по формуванню соціально – громадянської компетентності дошкільнят.


21.Трудове виховання дошкільників є одним із важливих напрямів виховного процесу, спрямованого не тільки на отримання первинних трудових знань, умінь та навичок, а й духовне збагачення особистості, формування необхідних якостей поведінки в соціумі, що сприяє закріпленню ефективних форм спілкування .В процесі трудової діяльності у дітей з особливими потребами формуються цілеспрямовані способи діяльності, які відіграють важливу роль у загальному їх розвитку .

Спецгрупа “Малятко “
Вихователі: Людмила ДРУК
Галина НАСЕЛЕВСЬКА

22.29.01.2024р. практичний психолог Інна СОЛОНА провела тренінг «Модель психологічної стійкості громад» з працівниками дошкільного закладу . Присутні ознайомились з ознаками стресу, травми, правилами надання першої психологічної допомоги, розвинули стресостійкість, оволоділи методом психом‘язової релаксації за Джекобсоном та обмінялись позитивними емоціями.


23.В ДНЗ № 1 «Орлятко» 29.01.2024р. вихователь Інна НІКОЛАЄНКО провела тренінг з батьками інклюзивної групи для дітей середнього дошкільного віку «Пізнайко» на тему: «Модель психологічної стійкості громад» в рамках обласного проєкту «Надання послуг з психосоціальної підтримки в Сумській області».

Учасники тренінгу були ознайомлені з правилами надання першої психологічної допомоги та ресурсозбережувальними вправами. Батьки отримали практичні навички щодо збереження психічного здоров’я та алгоритм дій в разі виникнення травмуючої ситуації.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *