26.03.2020р. – Кімнатні рослини.
Доброго ранку, шановні батьки та діти! На жаль, ми не завжди маємо змогу зустрітися з друзями на свіжому повітрі, сходити в парк або відпочити на лісовій галявині, щоб помилуватися весняною природою. Але і вдома завжди можна знайти “маленькі радощі”, “цікавинки”, котрі розрадять нас і піднімуть наш настрій.
– Пропоную вам нагадати дітям, що і вдома є ті, про кого потрібно піклуватись, і вони віддячать нам своєю красою та користю – кімнатні квіти.
Завдання 1.
– Запропонуйте дітям розглянути кімнатні квіти – фікус, фіалку, хлорофітум, сансев’єру. Cпочатку розгляньте одну квітку, краще фікус.
– Задайте дитині запитання: – Що є у фікуса? Який у нього стовбур? На що схожа ця квітка? Де ми ставимо кімнатні квіти? Що потрібно, щоб квіти росли?(Після розгляду однієї квітки можна повідомити назву ще однієї-двох рослин). Якщо дитині цікаво, порівняйте характерні ознаки протилежних за зовнішнім виглядом квітів – фікус та фіалка, наприклад.
– Розкажіть дитині, що одні квіти люблять стояти на сонячному місці, інші – бояться сонячних промінців, воно може обпекти листя, що одні квіти потрібно часто поливати, інші потребують мало води.
Завдання 2.
– Запропонуйте дитині допомогти доглянути за квіткою – полити, протерти листя. Покажіть, як це потрібно зробити, щоб не зашкодити рослині. Наголошуйте , що квіточка – жива, все робити треба обережно. Заохочте дитину, похваліть її.
Завдання 3.
– Запропонуйте дитині пограти в сюжетно-рольову гру “Магазин квітів”. Поміркуйте разом, спитайте у дитини, як вона вважає, що потрібно для такої гри. (Квіти в вазонах, обгортковий папір для квітів, штучні квіти та букети з них). Звичайно, дитині захочеться буди продавцем магазину. Для заохочення назвіть її “власницею салону квітів”. Отже, мама чи тато – “покупець”, який приходить в магазин замовляти та купляти квіти, описує спочатку кімнатну квітку, просить продати її, розраховується грошами. Пізніше в гру можна додати і штучні квіти та інші матеріали – стрічки, обгортковий папір.
– У сонячний день запропонуйте дитині провести дослід – пограти з дзеркальцем та сонячними промінцями. Поясніть, що коли сонячний промінчик потрапляє на дзеркало – переломлюється і відображується на іншій поверхні – на стіні, на стелі. Попускайте “сонячних зайчиків” – і гарний настрій на цілий день забезпечено!
Вихователь Силка Оксана Дмитрівна.