06.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Порядок на полицях”)
1. Поговоріть з дитиною про магазини.
Розкажіть, що для зручності, щоб всі покупки зробити в одному місці, в містах працюють великі магазини – супермаркети або гіпермаркети. Розпитайте дитину про досвід відвідування такого магазину: що допомагає не заблукати в такому магазині? Навіщо покупцям візки та корзинки? Чому не видно продавців в рядах, де покупці вибирають товар?
Обсудіть, як прискорює час покупок те, що покупці не чекають у черзі одного продавця, а самі обирають товар, що покупці мають бути уважними і пам’ятати, що весь магазин скупити не можна, а тільки те, по що прийшов.
2. Перегляньте мультфільм «Супермаркет» з подальшим обговоренням.
Що нового дізналися про супермаркет?
Для чого покупці складають список покупок?
Хто працює в супермаркеті?
Чому маленькі діти часто пересуваються по магазину у візках?
3. Проведіть з дитиною фонетичну вправу «Усе для покупців»
Запропонуйте дитині купити та розкласти на полицях товари, назви яких починаються на певний звук. Наприклад, на першу полицю дорослий кріпить (або пише) літеру «С» – це означає, що на ній слід розмістити товари, які починаються звуком «С». Дитина називає потрібні їй товари – салатниця, склянка, сільниця, серветки, солодощі, скатертина, сметана, сир, сік тощо.
4. Виконайте розвивальне завдання.
Допоможи Добрику й Веселинці зорієнтуватися у великому супермаркеті.
Їм потрібно потрапити до відділу молочних продуктів. Проклади їм шлях. Розкажи, як рухатися від входу до потрібного відділу.
Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна
1. Проведіть з дітьми розмову на тему: «Хитрощі Супермаркету».
Чому, коли ти з мамою чекаєш у черзі до каси, ти бачиш щось смачненьке? Шоколадні батончики, наприклад, чи жуйки…
Чому у супермаркеті завжди багато купуєш?
Чи завжди купуєш лише те, що зараз необхідне, по що йшов у магазин?
Поговоріть про важливість орієнтуватися в покупках на наявні гроші і вибір дорослих, які заробляють ці гроші важкою працею.
Програйте кілька комунікативних ситуацій, коли продавці пропонують, а покупці не повинні погоджуватися з будь-якими пропозиціями.
2. Проведіть з дітьми лексико-граматичну вправу «Магазин який?».
Ця гра допоможе вашій дитині засвоїти назви магазинів (хліб-хлібний, речі для спорту – спорттовари, шкільне приладдя – канцтовари тощо); в магазині «Овочі і фрукти» продаються…; в магазині «Іграшки» можна купити…; якщо треба купити хліб, то вам необхідно звернутися…
3. Ігрові ситуації.
Правила: дорослий описує ситуації: дитина загубилася в магазині; людині в магазині стало зле; дитина розбила скляну банку в магазині тощо. Дитина пропонує варіанти розв’язання цих ситуацій.
4. Художньо-естетична діяльність. Запропонуйте дитині намалювати квіти пальчиком.
Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна