17.04.2020р. – Товари для усієї сім’ї (на закріплення)
1. Запросіть дитину обговорити з опорою на плакат (див. у Книзі для батьків), скільки всього нового вона дізналася про магазини.
Запитайте у дитини: якими бувають магазини, хто в них працює, як люди можуть знайти різні товари в магазині?
Попросіть дитину обрати на плакаті, які товари вона купувала разом з вами.
2. Запропонуйте дитині відгадати загадку та скласти описову розповідь про продавця.
Вміє справно рахувати
І товар пропонувати.
Зошит, книгу, олівець
Видає нам… (продавець).
3. Запросіть дитину переглянути мультфільм «Шкільний ярмарок» із серії про свинку Пепу, проведіть обговорення після перегляду.
Запитання після перегляду:
-Що, крім покупок і продажу, відбувається на ярмарку?
-Які забави для дітей були на шкільному ярмарку?
-Про що мріяв малюк Джордж?
-Чи траплялося побувати тобі на ярмарку? Коли це було?
4. Продовжуємо грати в гру «Виключення» (гра на розвиток логічного мислення).
5. Художньо-естетична діяльність. Ліплення за допомогою джгутиків.
Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна
1.Проведіть з дитиною гру «Що потрібно продавцю для роботи?»
Запропонуйте дитині пояснити свій вибір.
2. Прочитайте дитині віршики та закріпіть правила поведінки в магазині.
3. Запропонуйте дитині пограти в гру «Коли буває попит на цей товар?»
Мета гри: закріпити знання дитини про товар та вплив на нього фактора сезонності (пори року); розвивати мислення, мовлення, увагу.
Хід гри: дорослий показує(або називає) дитині картку із зображенням товару. Дитина називає товар, обговорює його призначення, його попит відповідно до сезону. За правильну відповідь видається фішка.
4. Проведіть з дитиною гру «В магазин за корисними продуктами».
Правила гри: перед дитиною картка на якій зображені різні продукти харчування. Завдання для дитини – відібрати в корзину лише ті, які корисні для здоров’я людини.
5. Вивчіть з дитиною вірш до свята Великдень.
Заучування вірша напам’ять проводьте з опорою на мнемотаблицю.
Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна