01.03.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Життя лісу”. Підтема: ”Зимовий ліс”.

Доброго ранку, шановні батьки та діти, мріємо разом. Приверніть увагу дітей на звуки, які чутно (звуки лісу). Попросіть дітей розповісти, як вони здогадалися, що це ліс. За потреби ставте уточнюючі запитання: нащо це схоже, де ми це чули, мені здається що це, як в гаю/садку… Покажіть презентацію “Ліси нашого краю”. Послухайте звуки лісу в різні пори року. Визначте, який час сподобався найбільше, увімкніть і ще раз та проведіть психоемоційний етюд: діти зручно сідають або лягають на килимок, заплющують очі і уявляють, що вони потрапили до цього лісу; супроводжуйте звуки словами у повільному темпі “подивіться, роззирніться, як тут красиво… тепло… приємно… цікаво… ось чути пташку… а ось метелик полетів… а ось галявина… ось квіти… ось ялини невисокі… ось дуб… обійдемо навколо дуба… величезний дуб… сонечко світить, а від нього тінь… сядемо перепочинемо… пауза 10 — 15 секунд… і повернемось додому” — очі відкриваємо. 

Проведіть гру — руханку.

В ліс по стежці ми ішли, гарну шишку тут знайшли, зі гнулись, дістали, корзинку поклали і далі пішли.

Ми по стежці крокували на дерева заглядали, подивились — не ламали і далі пішли.

Ми йшли, йшли — грибочка знайшли — подивились, не чіпали і далі пішли.

Знов по стежці крокували, гарну пташку зустрічали — посміхнулись, привітались і далі пішли… 

Серія проблемних запитань “Що робити в лісі взимку?” (Відпочивати, дихати, слухати, кататися на лижах, санях тощо). По мрійте разом, який можна створити ліс, до якого ми підемо гуляти. Покажіть приклади саморобок та художні матеріали в наявності. Надайте можливість дітям обрати, що і в який техніці будемо робити. 

Початок гри. Запустіть гру “Прогулянка до зимового лісу”. Домовитись про сюжет гри (а давайте так…). Важливо заохочувати дітей висловлюватись, підтримувати ідеї дітей. Створити умови для виготовлення виготовлення ігрового поля. Сприяйте пошуку партнера для гри (“Хто тобі дорожче?”, “З ким ти це зробиш разом?” та ін.). Об’єднуйте дітей в пари, трійки, малі підгрупи для використання творчих завдань. Допомагайте створювати об’єкти та гравців — мешканців зимового лісу. Нагадуйте правила спільної гри. Доповніть сюжет гри лінією “Сімейка завітала до лісу”.

Набір розвивальних завдань. Карта № 80.

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *