01.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Гарні та погані звички”
Завдання 1.
Запросіть дитину виконати ігрові рухові дії відповідно до тексту віршика
Все теплим промінням зігріто.
Ура! Починається літо, (плескають в долоні)
і сонце всміхається з неба – (ручки підняті вгору)
нам більшого щастя не треба (пружинка).
Завдання 2.
Прослухайте з дитиною казку С. Прокоф’євої «Про невиховане мишеня»
https://www.youtube.com/watch?v=Ie9U2MekA0I
Обговоріть з дитиною вчинки та почуття мишеняти:
-Що воно відчувало, коли з ним не хотів ніхто дружити?
-Чого хотіло мишеня?
-У кого воно запитало поради?
-Яким став настрій мишеняти, коли воно навчилося вітатися?
Завдання 3.
За допомогою мнемотаблиці з дитиною вивчіть лічилку Олени Полянської.
Завдання 4.
Приготуйте разом з дитиною все, що потрібно для видалення плям. Розкажіть, що будете разом робити з брудними хусточками (виводити плями та прати). Покажіть, як пляма зникає. Ця діяльність сприятиме уявленню, що охайність – це добре, неохайність – погано, але можна все виправити. Під час прання та виведення плям запитайте, чи подобається дитині робити гарні справи – чистити речі.
Завдання 5.
Запропонуйте дитині намалювати чисту, випрану хусточку.
Завдання 6.
Розгляньте з дитиною зразки сюжетних картинок: добрі і погані вчинки у порівнянні.
-Хто робить добрі вчинки?
– Чи можна ображати тварин?
-Що б ти сказав хлопчику, який хоче вдарити собачку?
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
1. Гра «Закрий!»
Мета: вчити сприймати, порівнювати, виділяти предмети схожі та відмінні за формою.
Матеріал: дві баночки контрастного розміру, маленькі та великі кульки (кришечки).
Хід: Показати дитині дві баночки, вказати, що одна баночка велика, а друга – маленька. Потім продемонструвати маленькі і великі кульки. Великі кульки потрібно зібрати у велику баночку, а маленькі – в маленьку (показ). Після виконання завдання попросити закрити баночки відповідними кришечками.
2. Гра для розвитку мовлення «Проведи ведмедика»
Гра сприяє розвитку мовлення, вміння орієнтуватися в просторі. Необхідний інвентар: м’яка іграшка (наприклад, ведмедик).
Візьміть в руки ведмедика і голосом іграшки скажіть дитині, що дуже хочете познайомитися з будинком, в якому живе ваша сім’я. Попросіть дитину провести ведмедика по будинку (квартирі) і показати йому все найцікавіше.
Підіть на кухню, нехай дитина проведе ведмедика туди. На кухні голосом іграшки питайте, як називаються ті чи інші предмети, вказуючи на них (наприклад, холодильник, плита, стіл і т. д.) Цікавтеся, для чого вони потрібні.
Потім сходіть з ведмедиком в інші кімнати.
3. Гра для розвитку мовлення «У мене задзвонив телефон»
Гра сприяє розвитку мовлення, поповнення словникового запасу. Пограйте з малюком у «Розмову по телефону». В якості телефону можна використовувати будь-які предмети: кубики, палички, деталі від конструктора.
По черзі зображайте дзвінок телефону. Поговоріть з дитиною від свого імені, задаючи прості питання. Міняйтеся ролями. Розмовляйте від імені іграшок, тварин.
Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.