01.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Гарні та погані звички”

Завдання 1.

Запросіть дитину виконати ігрові рухові дії відповідно до тексту віршика

Все теплим промінням зігріто.
Ура! Починається літо, (плескають в долоні)
і сонце всміхається з неба – (ручки підняті вгору)
нам більшого щастя не треба (пружинка).

Завдання 2.

Прослухайте з дитиною казку С. Прокоф’євої «Про невиховане мишеня»

https://www.youtube.com/watch?v=Ie9U2MekA0I

Обговоріть з дитиною вчинки та почуття мишеняти:

-Що воно відчувало, коли з ним не хотів ніхто дружити?

-Чого хотіло мишеня?

-У кого воно запитало поради?

-Яким став настрій мишеняти, коли воно навчилося вітатися?

Завдання 3.

За допомогою  мнемотаблиці  з дитиною вивчіть лічилку Олени Полянської.

Завдання 4.

Приготуйте разом з дитиною все, що потрібно для видалення плям. Розкажіть, що будете разом  робити з брудними хусточками (виводити плями та прати). Покажіть, як пляма зникає. Ця діяльність сприятиме уявленню, що охайність – це добре, неохайність – погано, але можна все виправити. Під час прання та виведення плям запитайте, чи подобається дитині робити гарні справи – чистити речі.

Завдання 5.

Запропонуйте дитині намалювати чисту, випрану хусточку.

Завдання 6.

Розгляньте з дитиною зразки сюжетних картинок: добрі і погані вчинки у порівнянні.

-Хто робить добрі вчинки?

– Чи можна ображати тварин?

-Що б ти сказав хлопчику, який хоче вдарити собачку?

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами: 

1. Гра «Закрий!»

Мета: вчити сприймати, порівнювати, виділяти предмети схожі та відмінні за формою.
Матеріал: дві баночки контрастного розміру, маленькі та великі кульки (кришечки).
Хід: Показати дитині дві баночки, вказати, що одна баночка велика, а друга – маленька. Потім продемонструвати маленькі і великі кульки. Великі кульки потрібно зібрати у велику баночку, а маленькі – в маленьку (показ). Після виконання завдання попросити закрити баночки відповідними кришечками.

2. Гра для розвитку мовлення «Проведи ведмедика»

Гра сприяє розвитку мовлення, вміння орієнтуватися в просторі. Необхідний інвентар: м’яка іграшка (наприклад, ведмедик).

Візьміть в руки ведмедика і голосом іграшки скажіть дитині, що дуже хочете познайомитися з будинком, в якому живе ваша сім’я. Попросіть дитину провести ведмедика по будинку (квартирі) і показати йому все найцікавіше.

Підіть на кухню, нехай дитина проведе ведмедика туди. На кухні голосом іграшки питайте, як називаються ті чи інші предмети, вказуючи на них (наприклад, холодильник, плита, стіл і т. д.) Цікавтеся, для чого вони потрібні.

Потім сходіть з ведмедиком в інші кімнати.

3Гра для розвитку мовлення «У мене задзвонив телефон»

Гра сприяє розвитку мовлення, поповнення словникового запасу. Пограйте з малюком у «Розмову по телефону». В якості телефону можна використовувати будь-які предмети: кубики, палички, деталі від конструктора.

По черзі зображайте дзвінок телефону. Поговоріть з дитиною від свого імені, задаючи прості питання. Міняйтеся ролями. Розмовляйте від імені іграшок, тварин.

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *