04.05.2020р. – Квіти

Шановні батьки!

З перших років життя у дітей відбувається формування екологічної культури. Діти бачать вдома, як мама доглядає за квітами, тваринками. Вони самі тягнуться до всього живого, їм хочеться погладити домашнього улюбленця і помилуватися красивими квітами. Екологічне виховання – це і є пізнання живого, що оточує дитину, і наше головне завдання навчити їх охороняти і берегти те, що вони бачать.

Навесні природа змінюється. Ми радіємо кожній травинці, кожньому новому листочку. Починається робота на дачі і діти із задоволенням допомагають нам. Ми всі тягнемося до природи, щоб відпочити, подихати свіжим повітрям, назбирати квітів, лікарських трав. Перебуваючи у лісі, нарвіть їх  лише стільки, скільки вам потрібно, і намагайтеся не рвати з корінням, дайте можливість дитині зрозуміти, що означає “берегти природу”.

Діти часто  жорстоко  поводяться з природою і в усьому цьому винні ми, дорослі. Не змогли навчити бачити красиве і піклуватися про те, щоб все, що оточує нас, тільки радувало.

Захистити весняну квітку і спів солов’я, молоду вербиченьку і могутній віковий дуб, чисте повітря і чисту воду – все це і буде надійною гарантією збереження самого життя в усій його красі і гармонії.

І. Зверніть увагу дитини на картинку. Запитайте:

– Що ти бачиш на картинці?

-Чим займається дівчинка?

-Навіщо поливають квіти?

-А хто поливає вуличні квіти?

Розгляньте, які квіти ростуть у вас вдома. Розкажіть дитині про них, як за ними потрібно доглядати.

Запропонуйте разом доглядати за ними.

Розгляньте з дитиною перші весняні квіти: підсніжник та пролісок. Запитайте:

-Чим схожі ці квіти?

-Чим відрізняються?

Розкажіть дитині про ці первоцвіти:

-Проліски, як і підсніжники, це перші весняні квіти. Ці дівовижні квіти можна знайти в лісах та на полях. Їм  не страшні ні сніг, ні весняні заморозки. І ось вже безліч блакитних дзвіночків прикрашають перші проталини. І це вірний знак – весна зовсім близько.

ІІ. Прочитайте вірш Л.Заїки “Проліски блакитні”. 

Тендітні проліски блакитні,
Такі ви милі і тендітні,
Немов дзвіночки весняні,
Гойдаєтесь серед снігів.

Ще холод ходить сонним гаєм
І сніг вас часом укриває,
Та ви всміхаєтесь. Чудні.
Радієте своїй весні.

Запитайте:

-Про яку квітку розповідається  у вірші?

-Чому її називають тендітною? (поясніть дитині значення цього слова, якщо дитина не розуміє).

-На що вона схожа?

-Чому говориться, що квіточка ця не боїться холоду?

ІІІ. Пограйтесь з малюком у дидактичну гру “Весняні квіти”. Запропонуйте знайти підсніжник та пролісок. Запитайте, за якими ознаками вони  їх упізнали.

ІV. Зробіть аплікацію з ватних дисків та паперу, залучивши до роботи малюка. Дайте дитині можливість намазувати клейстером готові деталі квітки, разом з вами приклеїти їх на папір.

V.Перегляньте цікавий мультик “Барашик-ромашик”.

Вихователь – Населевська Г.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.