10.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Їжак”)

Завдання I.

Загадайте дитині загадку:

Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?…   (Їжачок)

Розгляньте їжачка. Проведіть з дитиною бесіду за запитаннями:

– Який їжачок за розміром?

– Який у нього носик?

– Які лапки?

– Чим вкрито тіло їжачка?

– Для чого потрібні голки?

– Де він живе?

– Назви дитинчат їжачка.

– Що він їсть?

– Як зимує їжачок?

– Як весну зустрічає?

Завдання II.

Прочитайте казку В. Росіної “Для кого голки в їжака “

Якось восени захопив лисицю у полі дощ. Вимокла, як хлющ. Похнюпила вона свою голову та й чалапає по калюжах. Коли гляне – кущик стоїть. Лисиця до нього. Прибігає, аж там їжак сидить. Також від дощу сховався.

– Посунься! – буркнула лисиця і штовхнула їжака в бік. Штовхнула – та аж завищала від болю.

– Ой, лихо! До тебе і доторкнутися не можна. Чом ти не поголиш оцю гидку щетину?

– Спасибі за раду, але вона не для мене, – мовив їжак.

– Та ти подумай, – сказала далі лисиця.

– Що в тих голках гарного? Тільки сусідів відганяють. Поголи їх, бо всі друзі тебе одцураються і …

– Мої голки не для друзів, – перебив їжак, – вони для ворогів.

Запитання за змістом:

– Від чого ховалася лисичка?

– Кого вона побачила під кущем?

– Що не сподобалося лисичці у їжачка? Чому?

– Для кого голки в їжака?

Завдання III.

Вивчіть напам’ять вірш П.Воронька “Їжачок-хитрячок” за мнемотаблицею.

Їжачок-хитрячок
Із голок та шпичок
Пошив собі піджачок.
І у тому піджачку
Він гуляє по садку.
Натикає на голки
Груші, яблука, сливки.
І до себе на обід
Він скликає цілий рід.

Завдання IV.

Вчимо дитину рахувати, порівнювати, співвідносити, логічно мислити

Розгляньте картинки.

– Порахуй, скільки їжачків? Грибочків?

– Чого більше? Менше? На скільки?

– Покажи великого їжачка, грибочка;

– Покажи маленького їжачка, грибочка;

– Пригости великого їжачка великим грибочком, маленького їжачка маленьким.

– Білочки знайшли грибочки. Чи кожній білочці припаде по грибочку?

– Скільки яблучок знайшов їжачок?

– Виконай завдання за запитаннями на картинці:

Завдання V.

Запропонуйте дитині зібрати з частин картинку “Їжачок”  з метою розвитку зорової пам,яті, уваги, дрібної моторики рук.

Завдання VI.

Виконайте з дитиною  вправу з графомоторики  «Допоможи їжачку знайти ласощі» з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:

–  Проведи олівцем доріжку.

Завдання VII.

Запропонуйте дитині зліпити їжачка.

Матеріал: пластилін, стека, дощечка для ліплення, сірники (голки).

По закінченню помилуйтеся разом з дитиною готовою роботою.

Завдання VIII.

Перегляньте з дитиною відео

 

Вихователь: Друк Людмила Василівна

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *