10.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Доброта цінна і важлива”.
Завдання 1. Шановні батьки, підійдіть з дитиною до пісочниці. Намалюйте на піску коло. На що це схоже? Запросіть дитину намалювати сонечку промінчики (під супровід вірша):
Все під сонечком розквітає,
Все під сонечком проростає.
Сонечко лагідно всім посміхається,
Ласкаво промінчиком усіх торкається.
Завдання 2.
Прочитайте дитині казку Д. Біссет ” Орел та овечка”.
На одній із вершин гірського Уельсу жив орел. Звали його Девід.
Він любив літати високо-високо. І одного разу залетів так високо, що потрапив на зірку.
На зірці стояв маленький будиночок. У ньому жила Мері зі своєю овечкою. Девід постукав у двері.
– Я прилетів до вас у гості, – сказав він. Мері накрила стіл, і вони втрьох сіли пити чай.
— Хочеш шматочок підсмаженого хліба, любий орел? – запропонувала Мері.
– Хм, ні, дякую, – відповів Девід. — Я краще з’їв би овечку.
– Ой! Але ж ти ще не мив пазурі, — сказала Мері.
І вона виставила його з-за столу та відправила на кухню мити пазурі. А поки він там мився, вона встигла прошепотіти два слова на вушко своїй овечці. Девід повернувся і знову сів за стіл.
— Хочеш ще шматочок підсмаженого хліба, люба овечка? – спитала Мері.
– Ні, дякую, – відповіла овечка, згадавши, що їй шепнула на вушко Мері.
— Мабуть, я краще з’їла б орла. Орел дуже здивувався, йому навіть стало якось не по собі. І коли Мері ще раз запитала, що йому хочеться, він відповів: — Шматок підсмаженого хліба, будь ласка.
Мері дала йому шматочок підсмаженого хліба. Після чаю Девід попрощався з Мері та її овечкою і полетів додому. Цього вечора перед сном він ні-ні та поглядав на зірку, що горіла над його головою.
Запропонуйте дитині повправлятись, як відповісти, якщо хтось виявляє злість. Демонструйте спосіб реакції, а дитина хай самостійно вправляється у його застосуванні.
Завдання 3.
Запросіть дитину вільно рухатись кімнатою, промовляючи слова:
Хмаринка дружить із дощиком,
Квітка дружить із горщиком,
Вітерець із листочком, жабенятко з річкою,
А я дружу з …( називає ім’я свого друга).
Завдання 4.
Запропонуйте дитині зробити песика з паперу, користуючись схемою поетапного виконання.
Завдання 5.
Прослухайте з дитиною пісню Н. Май ” Їжачок”
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка стор.71
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
Ігри на упізнавання
- Запропонуйте дитині пошукати навколо себе предмети, що мають форму геометричних фігур.
- Запропонуйте дитині назвати геометричні фігури, які використав художник для малюнків.
- Запропонуйте дитині на дотик дістати з мішечка предмети певної форми.
- Покажіть дитині декілька геометричних фігур. Попросіть її заплющити очі й заховайте одну з них. Запитайте, що саме заховане.
- МОЗАЇКАЦя гра допоможе дитині краще орієнтуватися в геометричних фігурах і навчитися їх називати. Грати в неї необхідно разом із дитиною, ніби допомагаючи їй. Для гри потрібно намалювати на аркуші паперу який-небудь візерунок або картинку, що складається з геометричних фігур і розфарбувати фігури різними кольорами.
- АПЛІКАЦІЯНаступна гра не тільки розвине у дитини вміння розрізняти і правильно називати геометричні фігури, але й формуватиме у неї конструкторські здібності. Виріжте з картону багато всіляких геометричних фігур різного розміру та кольору і розкладіть їх на столі. Запропонуйте дитині скласти зображення – кішки, рибки, собачки, машинки, чоловічка, будиночок, машинку.
Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.