15.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Мрії і бажання”(підтема “Мрію – в дію!”(2-ий день).

1.Аналіз проведеної напередодні роботи.

– Пригадай, про яку велику тварину ми вчора читали?(слон). Що ще ми робили?(малювали, готували декорації до вистави). Які в тебе враження від спільної роботи?

2.Підготовка костюма для слона та елементів костюмів для інших акторів.

Мотивуйте дитину тим, що такого вона ще ніколи не робила.

3.Слухання вірша Н.Сиротич “Мрійляндія”.

– Що може означати слово-назва вірша?(фантастична, омріяна земля). Запропонуйте дитині активне сприймання: під час читання супроводжувати рухами.

Далеко від Кіпру й Нової Зеландії

Існує чудова країна Мрійландія.

Там сонечко можна тримати в долонях,

Їздити в школу верхи на конях.

І море солодке, а не солоне,

Замість панамок – носять корони.

При зустрічі роблять усі реверанс,

І жабки в калюжах танцюють брейк-данс.

Дівчата одягнені в сукні блискучі

І в білих пуантах танцюють блискуче.

Там хлопці літають на парашутах

І днями стрибають вони на батутах.

Чи ти б їм порадив дівчат захищати?

Від кого? В країні немає піратів!

Та ні – вони є, але милі і добрі.

А ще в тому краї – зайчиська хоробрі.

Десерти з’являються зразу на столиках,

І замість маршруток всі їздять на роликах.

Ти можеш і сам побувати в Мрійландії,

Для цього не треба долати Ісландії.

Як тільки свої оченята зімкнеш,

До неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж?

4.”Ярмарок бажань”.

Запропонуйте влаштувати дитині Ярмарок бажань, де кожен з відвідувачів може розповісти про своє бажання та виконати нескладні бажання інших. – Розкажи про своє бажання іншому. (У ролі замовників бажань можуть бути задіяні м’які іграшки, наприклад, ведмідь просить станцювати, білочка пригоститися її яблучком).

5.Ігрова частина проекту – перегляд вистави про домашнього слона. 

Повправляйтесь разом з дитиною у виконанні ролей за сюжетом вистави, продумайте разом оформлення глядацької зали та виконайте виставу для глядачів – інших членів родини та іграшок.

6.Бесіда “Мрію – в дію!”

– Чи сподобалось тобі бути актором? Що вдалося, а що ні? Що було найцікавіше у виставі? Давай спитаємо у глядачів, чи сподобалась їм вистава? (Підводьте дитину до реального ставлення, можливо трохи критичного, до реальності деяких бажань).

Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *