27.04.2022.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Сірники не тронь – в них вогонь!”
І. Зверніть увагу дітей на ілюстрацію.
Запитайте:
-Що роблять діти?
-Чому вони злякались ?
-Від чого утворилось полум’я?
– Чим небезпечний вогонь?
Обговоріть, як можна допомогти дітям у цьому випадку.
ІІ. Прочитайте твір Т.Коломієць “Козенята і вогонь”.
Казка “Козенята і вогонь”
Вогонь працював у кози на печі –
Варив їй куліш, випікав калачі.
Вона ж годувала щоранку малят –
Трійко біленьких своїх козенят.
Ось мамі вже з дому рушати пора
Лишається в хаті сама дітвора
– Ми будем слухняні, синок запевня
Куди ж це найменше спішить козеня?
Воно потихеньку взяло сірники
І вогник маленький пуска між тріски:
– Ану, як у мами моєї гори –
І ось уже дим потягнувсь догори
Сердитий вогонь розходивсь, гоготить
Сестричка з найменшим сховалась умить
А брат не злякавсь:
– Один нуль один подзвоню!
Врятують пожежники нас від вогню!
– Ало! Загорілася хата в Кози!
Адреса: Діброва, провулок Лози,
А номер в нас другий,
Швидше сюди!
Мерщій порятуйте од злої біди!
Спішили сусіди – Лисиця й Ведмідь,
І Заєць – відомий усім скорохід.
І мчать у машині ген-ген із гори
Пожежники вмілі і мужні – Бобри.
Вогонь не давався, пручався, шипів,
Сердитий вогонь погасить не хотів –
Не дуже він любить сидіть у печі,
Варити куліш і пекти калачі.
Пожежу згасили,
Живі малюки,
І каже Бобер,
– Не беріть сірники!
І мовить Коза:
– Пам’ятайте завжди,
Що гра із вогнем приведе до біди!
ІІІ. Дидактична гра “Безпечні та небезпечні предмети”
Разом з дитиною розгляньте та назвіть предмети, а потім визначте, які з них можуть бути небезпечними чи безпечними .
ІV.Вивчіть вірш К.Оленєв
“Із сірниками гра — буде біда”
Дуже люблять сірники
Розпалить вогонь в печі,
Всіх в кімнаті обігріти,
І смачний обід зварити.
Та не люблять сірники,
Як беруть їх дітлахи,
В небезпечні ігри грають,
На дорослих не зважають.
V. Пограйте з дітьми в сюжетну гру “Пожежники”.
Перегляньте мультфільм .
Вихователі: Скідан В.М., Ніколаєнко І.А.