19.02.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Думка до діла-здорове тіло (здорові думки та діла).” Підтема: ”Буде здоровою природа-будемо здоровими і ми”.

1. Доброго ранку, шановні батьки і діти. Почніть з пригадування розповідання, хто яку красу в природі і довкіллi бачив протягом вихiдних. Зауважте, яка красива наша земля.

Чи траплялось побачити те, що засмутило очі і серце? Повідомте тему дня, попросіть замислитися, чому наше здоров’я залежить від того, що відбувається в природi. Розкажть дитині, як з-під снігу, який трішки розтаяв, неприсмно бачити звалища сміття, що накидали люди.

 

Попросіть дитину поділитися своїми думками. Скористайтеся картинками. Наголосіть, що від забрудненої сміттям природи псується повітря, вода, i вiд того люди хворіють.
2. Перегляньте  відео про збереження здоров’я планети з подальшим обговоренням: як почувалися діти, коли бачили, як люди псують природу?

Якi почуття у них викликала краса природи?
3. Зверніть увагу дитини на глобус, на те, скільки на макеті планети блакитного кольору, тобто води – це моря, океани, річки, озера.

Капніть крапельку води з піпетки на глобус, дайте дітям побачити цю краплин-
ку. Зауважте, що хоч води і багато, але тої води, яку можна пити, чистої, питної води дуже мало – крапелька
Тому воду треба берегти – закривати кран, коли не потрібно, робити тоненьку цівочку, коли користуємося,
також берегти чистоту річок та інших водоймищ
А також берегти чистоту річок та інших водоймищ.


4. Запропонуйте дитині зафарбувати блакитним кольором паперові крапельки, щоб роздати своїм друзям та розповісти їм, що воду треба берегти.
5. Продемонструйте дитині  цікавий дослід за допомогою гри «Мозайка». Визначте попередньо, деталі якогокольору будуть означати які квіти (жовтий – кульбабку, білий – ромашку, червоний – троянду тощо). Запро-понуйте дитині «засадити» землю (сферична поверхня ігрового поля) квітами, помилуйтеся разом, яка квітуча планета у вас виходить. Обов’язково наголосіть, що це – результат зусиль людей у союзі з природою. А потім попросіть  вибрати всі кульбабки (а потім ромашки…). Дитина  зможе переконатися, як збіднілавідразу кольорова палітра планети. Причому кульбабки, відірвані від землі, живуть дуже мало. Розпитайте, що дитина  зрозуміла після проведеного досліду про збереження природи. Спонукайте  пояснити, яке це матиме значення для здоров’я людей.
6.Набір розвивальних завдань. Картка № 74

Вихователь: Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *