29.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам”(підтема”Небезпека вулиць і доріг”)

Завдання І

Шановні батьки, сьогодні пропоную Вам поговорити з  дитиною про світлофор.

Метою розмови є закріплення знань дитини про світлофор і правила переходу вулиці.  Пам’ятайте про власний приклад, адже маленькі діти завжди наслідують дії дорослих.

Організуйте для дитини сюрпризний момент – прихід ведмедика у гості. Скажіть малюкові, що ось це маленьке ведмежатко сказало  вам, що не може перейти дорогу, тому що на дорозі зламався світлофор, а вдома на нього чекає мама і дуже хвилюється за свого малюка. Ведмежатко дуже хоче додому. Давай допоможемо йому?

Почитайте віршовані рядки:

У світлофора три кольори, і для дорослих і для дітвори:

Ось засвітився червоний- стій! Через дорогу рушати не смій!

Жовтий засяяв- уважним будь.

Тільки зелений відкриє путь. Разом рушаєм я і ти-

Не світло зелене можна йти!

Запропонуйте дитині розказати ведмедику:

  • навіщо нам потрібен світлофор?
  • скільки сигнальних вогників є у світлофора ?
  • що означає кожен із них?

Червоне світло – найсуворіший, стій! Дороги далі немає, шлях для всіх закритий!

Жовте світло – попередження, чекай сигналу для руху

.

Зелене світло – каже «Проходьте, шлях відкритий!»

Підсумуйте : Світлофор потрібен для порядку на дорогах, щоб люди і машини дотримувалися правил дорожнього руху.

Розгляньте разом з дитиною та ведмедиком зображення світлофора.

Подивіться уважно на світлофор.

  • Якої він форми? (прямокутної)
  • Якої форми сигнали світлофора? (круглої0
  • Якого вони кольору? ( червоний, жовтий і зелений.)

Запросіть дитину створити світлофор, щоб допомогти ведмедикові потрапити додому до мами, яка його чекає.

Для роботи вам знадобиться :  папір А4, прямокутник чорного кольору розміром 15 на 7 см та 3 кружечки червоного, жовтого та зеленого кольорів, клейовий олівець, серветка.

Зверніть увагу дитинина готов деталі світлофора – три різнокольорових кола і прямокутник -сам світлофор, який “ще не працює”.Поясніть дитині, що для того щоб він запрацював, необхідно розкласти кола в правильній послідовності. Запитайте:

-Якого кольору перше коло? (Червоне)

– Якого кольору друге коло? (Жовте)

-Якого кольору третє коло? (Зелене)

Запропонуйте спочатку викласти зображення світлофора на прямокутнику, а вже потім наклеїти зображення. Після закінчення роботи зверніть увагу малюка, чи правильно горить  світлофор?

Запропонуйте дитині нагадати ведмедикові на який  сигнал світлофора можна переходити дорогу та бути обережним.

Похваліть малюка за гарно виконану роботу.

Запропонуйте малюкові подивитися мультик «Азбука безпеки на дорозі». Перегляд допоможе малюкові дізнатися про важливі правила поводження на дорозі.

https://youtu.be/GRHlTZTSb9g

Проведіть обговорення після перегляду.

  • Про що цікаве ти дізнався?
  • Чому потрібно дотримуватись правил при переході дороги?

Організуйте ігрову діяльність.

Дидактична гра з правил дорожнього руху «Червоний і зелений»

Мета: вчити дітей встановлювати зв’язки між предметами та явищами, діяти за сигналом.
Матеріали до гри:
Два кружечки (зеленого і червоного кольору), машинка.

Хід гри

Гра проводиться з однією дитиною. Дорослий бере два кружечки – червоний і зелений, пропонує дитині взяти іграшкову машину і каже:
– Ти,  шофер, сам будеш керувати машиною. Коли я покажу зелений кружечок, машина може їхати. Ось так (показує). Коли побачиш червоний кружок –  машина повинна зупинитися.

Дидактична вправа на закріплення знайомих дитині дорожніх знаків «Знайди і назви».

Дидактична гра «Поясни чому?»

 

 

Пройдіть з малюком лабіринти: «Допоможи водію дістатися до будівництва, дотримуючись сигналів світлофора» та інші.

 

Приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Гнойова Тетяна Павлівна.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *