29.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою ”Врятуй себе сам” (підтема ”Я сам!”)
Не думайте, що дитина швидко навчиться всього: у три роки вона умиє обличчя тільки за умови, що дорослий стоїть «над душею»; у чотири — зробить те саме, якщо їй нагадають, що умиватися потрібно, а в п’ять вона, мабуть, і самостійно вирушить до ванної кімнати, тому що відчує в цьому необхідність. Для формування в дитини будь-якої стійкої гігієнічної навички знадобляться не тільки тривалий час і терпіння батьків і вихователів, але й підтримка в дитини позитивних емоцій. Важливо, щоб дитина відчувала необхідність бути причесаною, охайною, чистою, акуратною. На основі вироблених навичок і звичок успішно формується найцінніша якість особистості — самостійність.
1.Розгляньте разом з дитиною картинки.
Запитайте:
-Чому умивальник Мийдодір сварить хлопчика?
– Чому хлопчик такий брудний?
-Як ви гадаєте, чому втікає хлопчик?
-Що запропонував йому Мийдодір?
-За допомогою чого Мийдодір відмивав бруднулю?
-Як змінився хлопчик?
-Чому посміхаються Мийдодір і хлопчик?
-Чому навчив хлопчика умивальник ?
-А яким хлопчик сподобався вам?
2. Гра “Назви та покажи “.
Зверніть увагу дитини на картинки. Запропонуйте назвати і показати предмети, які допомагають бути чистими та охайними. Нехай дитина пояснить, як і для чого використовуються ці речі.
3.Виготовте разом з дитиною та пограйтесь у дидактичну гру “Чистюля та Бруднуля”
( Гру можна роздрукувати).
Завдання:
-Які з картинок підходять Чистюлі, а які Бруднулі?
4.Перегляньте разом мультфільм «Капітошка».
5. Бесіда.
– Чи сподобався мультфільм?
– А який капітошка?
– Який у нього носик?
– А очі?
– На кого він схожий?
– Якого кольору Капітошка?
6. Виконайте разом з дитиною пальчикову вправу.
7. Ліплення. Пояснення техніки виконання.
Коловими рухами долоні розминаємо пластилін, створюємо кульки для капітошки. Потім розкачуємо ще одну кульку і робимо шапочку. Готову кульку розплюскуємо і робимо її плоскою (як млинець). До великої кульки прикріплюємо шапочку, потім приєднуємо маленькі кульки, очки і ротик.
Вихователі : Скідан В.М., Ніколаєнко І.А.