29.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою ”Врятуй себе сам” (підтема ”Я сам!”)

Шановні батьки! Оберігаючи здоров’я дитини, необхідно виховувати в неї культурно-гігієнічні навички. Навичка — це дія, сформована шляхом повторення. Тому основне завдання батьків полягає в постійному повторенні разом із дитиною необхідних дій до остаточного формування навички.

Не думайте, що дитина швидко навчиться всього: у три роки вона умиє обличчя тільки за умови, що дорослий стоїть «над душею»; у чотири — зробить те саме, якщо їй нагадають, що умиватися потрібно, а в п’ять вона, мабуть, і самостійно вирушить до ванної кімнати, тому що відчує в цьому необхідність. Для формування в дитини будь-якої стійкої гігієнічної навички знадобляться не тільки тривалий час і терпіння батьків і вихователів, але й підтримка в дитини позитивних емоцій. Важливо, щоб дитина відчувала необхідність бути причесаною, охайною, чистою, акуратною. На основі вироблених навичок і звичок успішно формується найцінніша якість особистості — самостійність.

1.Розгляньте разом з дитиною картинки. 

Запитайте:

-Чому умивальник Мийдодір сварить хлопчика?

– Чому хлопчик такий брудний?

-Як ви гадаєте, чому втікає хлопчик?

-Що запропонував йому Мийдодір?

-За допомогою чого Мийдодір відмивав бруднулю?

 

-Як змінився хлопчик?

-Чому посміхаються Мийдодір і хлопчик?

-Чому навчив хлопчика умивальник ?

-А яким хлопчик сподобався вам?

2. Гра “Назви та покажи “.

Зверніть увагу дитини на картинки. Запропонуйте назвати і показати предмети, які допомагають бути чистими та охайними. Нехай дитина пояснить, як і для чого використовуються ці речі.

3.Виготовте разом з дитиною та пограйтесь у дидактичну гру “Чистюля та Бруднуля”

 ( Гру можна роздрукувати).

Завдання:

-Які з картинок  підходять Чистюлі, а які Бруднулі?

   

4.Перегляньте разом мультфільм  «Капітошка». 

5. Бесіда.

–       Чи сподобався мультфільм?

–       А який капітошка?

–       Який у нього носик?

–       А очі?

–       На кого він схожий?

–       Якого кольору Капітошка?

6.  Виконайте разом з дитиною пальчикову вправу.  

7. Ліплення. Пояснення техніки виконання.
Коловими рухами долоні розминаємо пластилін, створюємо кульки  для капітошки. Потім розкачуємо ще одну кульку і робимо шапочку. Готову кульку розплюскуємо і робимо її плоскою (як млинець). До великої кульки прикріплюємо шапочку, потім приєднуємо маленькі кульки,  очки і ротик.

 

 

Вихователі : Скідан В.М., Ніколаєнко І.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *