02. 05. 2022 р. – ” Мову будемо розвивати – в мовленнєві ігри грати.”
Шановні батьки! Пропоную вам нову збірку мовленнєвих ігор і бажаю граючись з дитиною цікаво та корисно провести час. Успіхів вам!
Дидактична гра “З чого мама варить борщик?”
Мета: дати малюкам уявлення про приготування українського борщу, ознайомити з інгредієнтами, які входять до складу національної страви; вправляти у вживанні родового відмінку іменників – назв овочів, продуктів харчування.
Хід гри: дорослий нагадує дитині з чого вариться український борщ; потім просить малюка назвати продукти харчування, які зображені навколо каструлі; потім знову попросіть дитину назвати інгредієнти, з яких мама варить борщик. (З чого варять борщ? З м’яса, картоплі, капусти і т.д.
Дидактична гра «Один –багато »
Мета: вправляти дітей у вживанні слів в однині та множині.
Хід гри: дорослий пропонує дитині уважно подивитися на зображення предметів і сказати спочатку як про один предмет, а потім назвати предмети так, як ми говоримо про них, коли їх багато. (Шуба – шуби; жаба – жаби.)
Дидактична гра «Хто у кого?»
Мета: збагачувати словниковий запас назвами свійських і диких тварин та їх дитинчат. Вправляти в утворенні іменників – назв малят свійських, диких тварин, у тому числі із зменшувально-пестливими суфіксами.
Хід гри: перед дитиною на столі лежить картка-поле із зображеннями свійських та диких тварин. Дитина добирає предметні картинки із зображенням дитинчат тварин.
І
Дидактична гра «Кажи навпаки»
Мета: вправляти дітей у вживанні слів з протилежним значенням (слова-антоніми).
Хід гри: дорослий пропонує дитині роздивитися малюнки і назвати їх, звертаючи увагу на протилежність значень.
Вчитель-логопед : Сасова Н.П.