17.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Визначаємо швидкість”.

Завдання 1.

Шановні батьки , покажіть дитині, а потім дайте спробувати, як крапають краплинки з піпетки ( повільно). Чи може водичка вибігти швидко з піпетки? Перевірте разом з дитиною.

Подивіться уривок м/ф ” Капітошка”.

Що можна сказати про Капітошку, про дощик, як вони рухалися: швидко чи повільно?

Завдання 2.

Запропонуйте дитині провести Капітошку лабіринтом.

Зробіть із аркуша паперу кульку (аркуш потрібно зім’яти). На столі за допомогою олівців та LEGO- цеглинок, зробіть перешкоди.

Дитина має дмухати у трубочку та прокотити кульку лабіринтом, вона повинна потрапити у закріплений стаканчик.

Завдання 3.

Організуйте дитину для гри ” Веселі каруселі”. Промовляйте слова віршика І Неходи.

Гей, веселі каруселі
Каруселять цілий день.
На веселих каруселях
Ми співаємо пісень:
— Де захочеш — там сідай,
Ким буть хочеш — вибирай!

Запропонуйте дитині йти по колу, прискорюючи та уповільнюючи темп руху; супроводжуйте рух словами: швидше- швидше; повільніше – повільніше; дайте команду ” каруселі -стоп”, зупиніться, запросіть дитину вибрати ким вона хоче бути, далі  рухайтесь на каруселі як мишки/ равлики/ черепахи/ зайчики, щоразу уповільнюючи або прискорюючи темп руху колом.

Завдання 4.

Зробіть з дитиною пальчикову гімнастику.

Крапля раз, крапля два (повільно стукати пальцем по долоні)

Дощ помалу полива, крап…крап…крап…

Крап…крап…крап…( оплеск на кожен ” крап”)

Швидше, дощик, припускай (швидко стукати пальцем по долоні)

Крап…крап…крап…крап…крап…крап…( швидкі оплески)

Парасольки розкривай, від дощу себе ховай ( руки вгору, в сторони “розкрили” парасольки).

Завдання 5.

Запропонуйте дитині пограти в гру ” Що зайве”. Необхідно в кожному рядку  серед іграшок знайти зайвий предмет.

 

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.60-61

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *