17.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Визначаємо швидкість”.
Завдання 1.
Шановні батьки , покажіть дитині, а потім дайте спробувати, як крапають краплинки з піпетки ( повільно). Чи може водичка вибігти швидко з піпетки? Перевірте разом з дитиною.
Подивіться уривок м/ф ” Капітошка”.
Що можна сказати про Капітошку, про дощик, як вони рухалися: швидко чи повільно?
Завдання 2.
Запропонуйте дитині провести Капітошку лабіринтом.
Зробіть із аркуша паперу кульку (аркуш потрібно зім’яти). На столі за допомогою олівців та LEGO- цеглинок, зробіть перешкоди.
Дитина має дмухати у трубочку та прокотити кульку лабіринтом, вона повинна потрапити у закріплений стаканчик.
Завдання 3.
Організуйте дитину для гри ” Веселі каруселі”. Промовляйте слова віршика І Неходи.
Гей, веселі каруселі
Каруселять цілий день.
На веселих каруселях
Ми співаємо пісень:
— Де захочеш — там сідай,
Ким буть хочеш — вибирай!
Запропонуйте дитині йти по колу, прискорюючи та уповільнюючи темп руху; супроводжуйте рух словами: швидше- швидше; повільніше – повільніше; дайте команду ” каруселі -стоп”, зупиніться, запросіть дитину вибрати ким вона хоче бути, далі рухайтесь на каруселі як мишки/ равлики/ черепахи/ зайчики, щоразу уповільнюючи або прискорюючи темп руху колом.
Завдання 4.
Зробіть з дитиною пальчикову гімнастику.
Крапля раз, крапля два (повільно стукати пальцем по долоні)
Дощ помалу полива, крап…крап…крап…
Крап…крап…крап…( оплеск на кожен ” крап”)
Швидше, дощик, припускай (швидко стукати пальцем по долоні)
Крап…крап…крап…крап…крап…крап…( швидкі оплески)
Парасольки розкривай, від дощу себе ховай ( руки вгору, в сторони “розкрили” парасольки).
Завдання 5.
Запропонуйте дитині пограти в гру ” Що зайве”. Необхідно в кожному рядку серед іграшок знайти зайвий предмет.
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.60-61
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.