19.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Продукти на кухні”. Підтема: ”Шопінг/на базар/за покупками”.

1. Добрий ранок, шановні батьки та діти! Мріємо разом. Покажіть дітям різні (2-4 шт.) списків покупок. Нехай діти здогадаються, що це таке. Поясніть для чого необхідно складати список покупок (купити все необхідне, нічого не забути, зекономити час, заощадити кошти). Зверніть увагу дітей на плакат до теми “Кухня” та попросіть дітей знайти список покупок (на холодильнику з магнітом). Поясніть для чого так роблять (список закупок складають заздалегідь). Помрійте разом: якби ви пішли у продуктовий магазин, що би ви купили. Послухайте відповіді дітей. Зауважте, що слід пам’ятати про користь та шкоду різних продуктів харчування. 

2. Розгляньте плакат до теми / Початок гри. Щось з того, що діти бачать можна купити у продуктовому магазині. Пограйте з дітьми у гру “Шопінг для кухні”. Складіть список покупок того, що можна купити в продуктовому магазині та зберігати в холодильнику.  Складіть список того, що можна купити продукти в магазині та зберігати в шафі чи коморі. Надайте дітям заготівки списків, клей та вирізки із газет і журналів із зображенням різноманітних товарів. Організуйте презентацію списків та обговорення результатів. Далі необхідно приготувати борщ; накриваємо стіл до дня народження; закупки для дитячого меню, для дорослого меню; купуємо сезонні фрукти та овочі тощо. Допоможіть дітям встановити залежність, що для приготування страв потрібно різні продукти та приладдя. 

3. Набір розвивальних завдань. Картка № 60. 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *