20.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “У моїй родині”
Завдання 1.
Шановні батьки, прочитайте дитині гумористичний вірш П. Воронька «Малий».
Малий
О, татові добре —
Замажеться в сажу,
І мама нічого,
Нічого не скаже.
Води підігріє
І кличе: — Вмивайся. —
А я як замажусь —
У дім не з’являйся.
Мій тато одягнеться,
Піде до парку,
А я лиш на вулицю —
Зразу і сварка:
— Ти сам не виходь,
Бо наїде машина! —
А що я, не бачу?
Хіба я дитина?
Мені вже чотири,
Два тижні на п’ятий, —
Чого ж я не можу,
Як тато, гуляти?
А мама сміється:
— Не буду сваритись.
Внеси нам з криниці
Водички напитись.
— Хіба я дістану
Руками до зрубу?
— Тоді поклади
Це поліно у грубу.
— Та я те поліно
Й підняти не можу.
— Тоді ти полагодь
В саду огорожу.
— Там високо дуже
Прикріплена лата.
— Отож, мій малий,
Не рівняйся до тата.
Проведіть бесіду з дитиною, уточніть хто такі дорослі/діти, запитайте:
-Чим займаються тато, мама, бабуся, дідусь?
-Які доручення може виконати дитина вдома?
-Якими справами можуть займатись і дорослі і діти?
Завдання 2.
Організуйте вправу дослідження, нехай дитина порівняє, які справи легше вдаються, що може зробити сама дитина, а що їй ще не під силу, щоб по-справжньому допомагати дорослим. Дайте дитині різні доручення: нехай під вашим наглядом наведе порядок у своїй кімнаті; допоможе переслати постіль на своєму ліжку, витере пил на вікні, поллє квіти.
Завдання 3.
Запросіть дитину виконати ігрові рухові дії відповідно до тексту віршика М. Тарасюка.
Добре знають хитру куму,
(Плескають у долоні)
У гості не кличуть – знаєш чому?
(Заперечно хитають головою, руки на поясі)
Як завітає хитрунка руда,-
(М’який крок на місці, плавні рухи рук уздовж тіла)
Зайчатам і мишкам настане біда!
(Присідають та підстрибують на місці)
Завдання 4.
Допоможіть дитині вивчити віршик «Вишиванка» за допомогою мнемотаблиці.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 62-63. Використовуйте флеш-набір 5.5-КМ.
Завдання 6.
Виконайте танок –руханку “Marshmalloy Dance”.
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.