23.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Людина працею славна” (підтема “Маленькі будівельники”)
Доброго ранку, шановні батьки і діти! Сьогодні ми вирушимо з Незнайкою на будівництво, бо він дуже хоче дізнатися як будуються будинки, щоб допомогти своїм друзям.
1.Бесіда
У кожного вдома є стіни, вікна і дах.
– Що є в домі?
– Давайте підійдемо і торкнемося стіни.
-Які вони? (Міцні, теплі.)
2.Перегляньте відео.
Гра «Що потрібно для роботи?»
Ознайомте дитину з професією будівельника, закріпіть уявлення про всі необхідні інструменти, які йому потрібні
(Ілюстрації різних професій, матеріали, техніка – діти вибирають потрібне для будівельника, розповідають про їх призначення.)
3. Назвіть предмети, які потрібні будівельнику .
4.Пальчикова гра «У кожного є будинок»
У лисиці в глухому лісі
Є нора – надійний будинок.
Не страшні взимку хуртовини
Білочці в дуплі на їли.
Під кущами їжак колючий. ‘
Нагортає листя в купи.
З гілок, коренів, кори
Хатки роблять бобри.
Спить у барлозі клишоногий,
До весни він смокче лапу.
Є у кожного свій будинок,
Всім тепло, затишно в ньому.
5.Малята, а ви хочете побудувати свій будинок? Тоді приступайте, збудуйте з конструктора будинок. Зробіть фото і пришліть нам.
6.Дидактична гра «Склади будинок з геометричних частин»(за зразком).
7. Малювання «Будиночок на горі»
– На картинці намальовано небо і земля. Покажіть небо. Покажіть землю. Візьміть в руки будиночок і прикладіть його до картинки. В яку част картинки ви доклали будиночок, до неба або до землі? Чому?
А тепер викладіть на картинку сонечко і хмари. Куди ви викладете сонечко і хмари? На небо.
А навколо будинку виросли квіти. Де ви розкладіть квіти? На землі навколо будинку.
Скільки у вас будинків? Один будинок. Скільки квітів? Багато квітів. Скільки сонечок? Одне сонечко. Скільки хмар? Дві хмари.
Намалюйте олівцями свій будиночок.
Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.