24.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Думаю – знаю” (підтема: “Повторюй, щоб бути умілим”)
- Шановні батьки, розгляньте разом з дитиною коректурну таблицю «У кожного свої справи», та попрацюйте за її змістом.
1.1Назви:
– Що можна одягати?
– Що можна читати?
– З чим можна грати?
– Що використовують на кухні?
– Що можна покласти в кишеню?
– Якими предметами можуть користуватися і діти, і дорослі?
– Що може бути корисним лише дітям?
– Які речі важливі для дорослих?
– Які інструменти необхідні для ремонту?
– Який прилад допомагає краще бачити?
– Про кого можна сказати «він»? «вона»?
1.2 Порахуй. Покажи таку цифру:
– скільки електричних приладів;
– скільки інструментів;
– скільки іграшок для дівчинки?
– скільки іграшок для хлопчика?
1.3 Додай слово:
– Червоний…;
– Нарядна…;
– Свіжа…;
– Цікава…;
– Металева…;
– Металевий… .
2. Назвіть дитині слова «тільки», «всі», «кожен», попросіть пояснити, як вона розуміє ці слова, як сказати по-іншому. Проведіть вправу. Орієнтовні завдання для закріплення: назви тільки меблі, назви всіх членів родини, спробуй загнути кожен пальчик по-порядку.
3. Організуйте виконання завдання №7 з «Книги дошкільника» частина ІІІ, стор.17.
4. Спробуйте разом з дитиною виготовити закладинку для книжки.
5. Пошуково-дослідницька діяльність. Проведіть разом з дитиною простий дослід «Чарівні папірці».
6. Перегляньте разом з дитиною повчальний мультфільм.
https://www.youtube.com/watch?v=LDBE9GsqHB8
Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.