30.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання з теми “Думаю-знаю”(підтема “Грайся і навчайся”).
1.Тематична бесіда «Гра».
– Які ігри ти знаєш? Які ігри тобі подобаються? В які ігри ти можеш грати сам? А в які з друзями?Для чого нам потрібно грати? Як ти думаєш, чи може гра чомусь тебе навчити?
2.Ігрова ситуація «Бюро прогнозів».
Розкажіть дитині, що прогнози – це припущення, передбачення, те, що допомагає продумувати подальші дії. Запропонуйте продовжити речення. – Якщо папір згорить, то… Якщо поллєш дерево, то… Якщо тобі 6 років, то… Якщо йде дощ, то… Наполягайте, щоб відповідей було кілька, допоможіть дитині за потреби. Ця гра допоможе дитині навчитись встановлювати залежність між причинами та наслідками.
3.Пошукова гра «Розвідники».
Ця гра допоможе дитині закріпити уявлення про частину та ціле. Запропонуйте дитині пограти – Ви називаєте слово-підказку, це буде частина чогось. Наприклад: – Знайди те, у чого є металева ручка(чайник). Дитина має знайти в обмежений термін те, про що йде мова.
4.Ігрова ситуація «Обід в зоопарку».
– Візьми картку з цифрою, назви її та намалюй таку ж кількість предметів їжі для утриманців зоопарку. Наприклад – мавпочці – 2 банани, слону – 6 яблук.
5.Виконання завдань №14,15 на сторінці 23 у Книзі дошкільника.
6.Гра «Нова гра».
Запропонуйте дитині взяти один знайомий предмет(скакалку, гудзики, м’яч, папір) та придумати нову гру з ним. Допоможіть дитині придумати та пояснити правила гри, пограйте разом з нею.
7.Створення пейзажу.
Запропонуйте дитині розглянути в Альбомі художньої творчості картину албанського художника П.Перваті «Пейзаж» та створити свій пейзаж в техніці аплікації нитками – для цього знадобляться нитки для плетіння різного кольору, ножиці, клей.
– Як ти думаєш, чи навчився ти сьогодні чомусь новому, адже ми грали? Так, навчання може бути схожим на гру і може бути цікавим, а гра може бути корисною, завдяки їй можна дізнатись та навчитись чомусь новому.
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.