26.04.2022р.- Посередині – в центрі – скраю.
Завдання 1.
Шановні батьки, знайдіть разом з дитиною центр вашої кімнати. Запропонуйте дитині зібрати в наміченому центрі улюблені іграшки.
Підтримайте висловлювання : “Моя улюблена іграшка ведмедик знаходиться в центрі кімнати”. Розташуйте з дитиною іграшки у рядок, покажіть, що дві іграшки знаходяться скраю.
Загадайте загадки дітям та визначте місце цих іграшок:
Замість справжньої дитини
Є у кожної дівчини
ЇЇ пестять, одягають,
Спати ввечері вкладають.
Та годують її смачно-
Маленькій мамі вона вдячна.( Лялька)
Плига, плига цілий день
Через лаву, через пень,
Через кущ та через квіти.
Що за іграшка це, діти?(М’яч)
Ніг не має,
А по дорозі ганяє.( Машина)
Я в барлозі взимку спав,
Мед із вуликів збирав.
Бант на шию пов’язали
Та до іграшок поклали. (Ведмедик)
Завдання 2.
Розгляньте з дітьми картину Еліни Улліс ” Пташка з пташенятами”.
Зверніть увагу дітей на розташування персонажів на гілці: в центрі, скраю; як сидять пташенята у гніздечку тощо.
Розкажіть історію про пташку:
– На дереві збудували гніздечко пташки. У мами – пташки народилися пташенята. Сидять пташенята в гніздечку, ротики відкривають, їсти просять.
Прилетіла мама- пташка, стала посередині гілочки та й думає, кому з діток черв’ячок віддати. Цьому дала, і цьому, і цьому… Всіх нагодувала.
Аж раптом дивиться- немає найменшої пташечки. Озирнулась навколо: – Де ж поділася пташечка- донечка? Сидить вона на самому краєчку гілочки, ніжки спустила і розмовляє з черв’ячком. Не боїться пташка сидіти на краєчку гілочки, бо знає: мама поруч.
Посередині гілочки – пташка- мама, з краю гілочки- пташенятко.
Запропонуйте дітям виконати завдання:
– Покажи маму- пташку посередині гілки.
-Покажи пальчиком усіх пташенят у гніздечку.
-Відшукай того, хто літає навколо гілочки( бджілки).
-Проведи пальчиком по гілці до самого її краю, де сидить пташеня.
Завдання3.
Прочитайте дітям вірш О Роговенко ” Пташка”,спонукайте виконувати рухи за текстом віршика.
Як в гніздечку пташка
Пташенят голубить, (мама гладить дитину по голові)
Так і кожна мама
Діток ніжно любить.
Полетять з гніздечка (змахують руками, наче крильцями)
Діти-пташенята,
Та завжди матуся
Буде їх чекати.
Пригорне до серця (обійнятися з мамою )
Теплими руками.
Дітям і дорослим
Добре біля мами.
Завдання4.
Виконайте завдання з аплікації ” Скатертина” в Альбомі з художньо- творчої діяльності, частина 2, сторінка 15.
(Використовуйте матеріал з флеш – набору № 4.5-А)
Запропонуйте дітям показати пальчиком, хто сидить за столом посередині. А хто сидить з країв столу?
Завдання5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінках 50-51.
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Вправи та завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
Завдання 1.
- «Де звучить?»
Мета: розвиток зорової і слухової уваги, навичок орієнтування у просторі.
Матеріал: будь-яка іграшка, яка створює звук.
Хід: Показати іграшку дитині. Поторохтіть іграшкою, щоб дитина звернула на неї увагу, а потім іграшка відводиться в сторону і знову торохтить. Дитина із закритими очима повинна вказати напрям звідки іде звук. Гра повторюється 2-3 рази.
Завдання 2.
- «Оплески»
Мета: розвиток фонематичного сприйняття.
Хід: Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться на столі;
Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків.
Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.
Завдання 3.
- Гра «Збери фігуру»
Мета: Удосконалити вміння розташовувати предмети в спадаючому за величиною порядку; правильно називати деталі за величиною (великий, менший, найменший).
Матеріал: вирізані з картону/паперу частини сніговика, ялинки.
Хід: Розкласти перед дитиною деталі сніговика. Запропонувати зібрати його, починаючи з найбільшого круга.
Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.