26.04.2022р.- Посередині – в центрі – скраю.

Завдання 1.

Шановні  батьки, знайдіть разом з дитиною центр вашої кімнати. Запропонуйте дитині зібрати  в наміченому центрі улюблені іграшки.

Підтримайте висловлювання : “Моя улюблена іграшка ведмедик знаходиться в центрі кімнати”. Розташуйте з дитиною іграшки у рядок, покажіть, що дві іграшки знаходяться скраю.

Загадайте загадки дітям та визначте місце  цих іграшок:

Замість справжньої дитини

Є у кожної дівчини

ЇЇ пестять, одягають,

Спати ввечері вкладають.

Та годують її смачно-

Маленькій мамі вона вдячна.( Лялька)

Плига, плига цілий день

Через лаву, через пень,

Через кущ та через квіти.

Що за іграшка це, діти?(М’яч)

Ніг не має,

А по дорозі ганяє.( Машина)

Я в барлозі взимку спав,

Мед із вуликів збирав.

Бант на шию пов’язали

Та до іграшок поклали. (Ведмедик)

Завдання 2.

Розгляньте з дітьми картину Еліни Улліс ” Пташка з пташенятами”.

Зверніть увагу дітей на розташування персонажів на гілці: в центрі, скраю; як сидять пташенята у гніздечку тощо.

Розкажіть історію про пташку:

– На дереві збудували гніздечко пташки. У мами – пташки народилися пташенята. Сидять пташенята в гніздечку, ротики відкривають, їсти просять.

Прилетіла мама- пташка, стала посередині гілочки та й думає, кому з діток черв’ячок віддати. Цьому дала, і цьому, і цьому… Всіх нагодувала.

Аж раптом дивиться- немає найменшої пташечки. Озирнулась навколо:  – Де ж поділася пташечка- донечка? Сидить вона на самому краєчку гілочки, ніжки спустила і розмовляє з черв’ячком. Не боїться пташка сидіти на краєчку гілочки, бо знає: мама поруч.

Посередині гілочки – пташка- мама, з краю гілочки- пташенятко.

Запропонуйте дітям виконати завдання:

– Покажи маму- пташку посередині гілки.

-Покажи пальчиком усіх пташенят у гніздечку.

-Відшукай того, хто літає навколо гілочки( бджілки).

-Проведи пальчиком  по гілці до самого її краю, де сидить пташеня.

Завдання3.

 Прочитайте дітям вірш О Роговенко ” Пташка”,спонукайте виконувати рухи за текстом віршика.

Як в гніздечку пташка

Пташенят голубить, (мама гладить дитину по голові)

Так і кожна мама

Діток ніжно любить.
Полетять з гніздечка (змахують руками, наче крильцями)

Діти-пташенята,

Та завжди матуся

Буде їх чекати.

Пригорне до серця (обійнятися з мамою )

Теплими руками.

Дітям і дорослим

Добре біля мами.

Завдання4.

Виконайте завдання з аплікації ” Скатертина” в Альбомі з художньо- творчої діяльності, частина 2, сторінка 15.

(Використовуйте  матеріал з флеш – набору № 4.5-А)

Запропонуйте дітям показати пальчиком, хто сидить за столом посередині. А хто сидить з країв столу?

Завдання5.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінках 50-51.

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М. 

 

Вправи та завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

Завдання 1.

  •  «Де звучить?»

Мета: розвиток зорової і слухової уваги, навичок орієнтування у просторі.
Матеріал: будь-яка іграшка, яка створює звук.
Хід: Показати іграшку дитині. Поторохтіть іграшкою, щоб дитина звернула на неї увагу, а потім іграшка відводиться в сторону і знову торохтить. Дитина із закритими очима повинна вказати напрям звідки іде звук. Гра повторюється 2-3 рази.

Завдання 2.

  •  «Оплески»

Мета: розвиток фонематичного сприйняття.
Хід: Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться на столі;

Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків.

Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.

 Завдання 3.

  • Гра «Збери фігуру»

Мета: Удосконалити вміння розташовувати предмети в спадаючому за величиною порядку; правильно називати деталі за величиною (великий, менший, найменший).
Матеріал: вирізані з картону/паперу частини сніговика, ялинки.
Хід:   Розкласти перед дитиною деталі сніговика. Запропонувати зібрати його, починаючи з найбільшого круга.

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *