16.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Примножуємо красу навколо»
Завдання 1.
Добрий день, шановні батьки, запросіть дитину до гри «Розкажи, що ти побачив». Для цього запросіть дитину підійти до вікна, скласти долоньки біноклем та помилуватися пейзажем за вікном, назвати, що красивого вона бачить; закріпіть із дитиною просторові напрями: ліворуч- праворуч, далеко-близько, вгорі-внизу.
Завдання 2.
Пограйте у гру- руханку за віршем Н Забіли «Метелик»:
Я біжу, біжу по гаю, (пересування легким бігом)
Я метелика впіймаю, (оплески у долоні перед собою)
А метелик не схотів – геть від мене полетів.
(дитина пересувається легким бігом, показуючи, як полетів метелик)
Полетів він на лужок, заховався між квіток…
(дитина присідає, прикривши голівку руками)
Я іду, іду, іду, – (піднімається та йде у довільному напрямку)
Метелика не знайду. (знизує плечима).
Завдання 3.
Допоможіть дитині прив’язати різнокольорові стрічки або хустинки на олівець та виконати різні рухи під музику, розмахуючи при цьому стрічками, які красиво звиваються, тріпочуть у повітрі.
Завдання 4.
Покажіть дитині різницю між красивим та некрасивим на прикладі екологічної теми. Красива природа чиста, без сміття, нічого не зламано, не пошкоджено. Потім покажіть слайди з некрасивими видами, де присутнє сміття, зламані дерева, кущі . Проговоріть, що красу природи потрібно не тільки споглядати, а й берегти. А ще красу природи можна створювати.
Завдання 5.
Виконайте завдання у Альбомі з художньо- творчої діяльності , частина 2, стор.48.
Покажіть дитині малюнок з волошками у полі. Запросіть намалювати багато синіх квіточок у травичці на великому полі. Для цього дитина вмочує ватну паличку в фарбу синього кольору та ставить на запропонованому малюнку багато круглих відтисків. Таким чином, заповнює зображення поля синіми «волошками»
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 72
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
1. Гра «кольорові чашки і блюдця»
Реквізит. Для гри знадобиться дитячий посуд або аплікації кухлів і тарілочок (можна вирізати з кольорового картону).
Даємо дитині кухоль, позначаючи при цьому колір, і просимо підібрати таку ж тарілочку. Або даємо тарілочку і просимо підібрати кухлик до неї.
Наприклад: «Маша, знайди, будь ласка, для ось цієї червоної гуртки таку ж червону тарілочку».
Можна трохи змінити інструкцію: «Маші, підбери до цієї жовтої гуртку червону тарілочку»
2. Гра «веселі намистинки»
Реквізит. Вирізані з кольорового паперу кола різного кольору. Намальована картинка готових бус.
Надаємо дитині шаблон готових бус і просимо зібрати кружечки у такій же послідовності.
Можна зробити свою аплікацію. Дитина може відразу приклеїти всі намистини.
3. Гра « покажи такого ж кулька»
Реквізит: різнокольорові кульки, відерця.
Варіант № 1
Дорослий розсипає на підлогу різнокольорові м’ячі, вибирає один м’яч, і просить дитину підняти такий же. Приклад: «Я беру зелений м’яч, і ти покажи такий же м’яч».
Варіант № 2
Дорослий розсипає по кімнаті м’ячі. Потім ставить відерця і кидає в кожне по м’ячу одного кольору. Дитина повинна покласти у кожне відро м’ячі такого ж кольору.
Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.