25.09.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях”” (підтема “Що таке порядок”)

1.Вправи на логіко-математичний розвиток.

  • Завдання: порахувати тварин і позначити їх кількість відповідною цифрою.

  • Завдання:

– Які іграшки стоять на верхній полиці, на нижній?

– Що розташоване між човником і лялькою, між лялькою та зайчиком?

– Де розташовані літак, м’яч, ведмедик?

2.Тематична бесіда.

Запропонуйте дитині поміркувати:

– Що означає слово «порядок»?

– Які ознаки того, що все в порядку?

– А навпаки?

– Поміркуй, чому не можна жити неупорядковано?

– Якщо такий важливий порядок, чому не можна для всіх моментів життя створити правила?

3. Запропонуйте дитині розглянути картинки, назвати місце зображеного.

 

Запропонуйте дитині довести, що в цих місцях має бути порядок і підкріпити свою відповідь прикладами.

4. Запропонуйте дитині розглянути картинки, описати їх.

Обрати ту, що найбільше сподобалася.

   

– Про яку картинку можна сказати, що на неї зображений порядок?

– Що підтверджує саме таку думку?

На фоні обговорення того, на якій картинці зображено порядок, запропонуйте дитині сформулювати ознаки того, що називаємо порядком?

     

Зверніть увагу дитини на зовнішність зображених дітей: як виглядають хлопчик, дівчинка.

Зауважте, як псує враження від людини непорядок в одязі.

5. Розглядання репродукції картини Є.Гапчинської «Пустуни».

Запитання до дитини:

– Що тут відбувається?

– Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?

– Що відчувають діти на картині?

– Що, на твою думку, стало причиною безладу, який влаштували діти?

– Як би ти зміг зупинити це і що сказав (ла) б дітям, які б’ються подушками?

6. Перегляд аудіоказки «Як Максим не хотів наводити порядок».                                                                  (YuTube @MedvegonokShopKiev Навчальні відео для дітей)

Підготувала вихователь Друк Л.В.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *