17.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Створюємо красу»

Завдання 1.

Добрий день, шановні батьки, розкажіть дитині про «чарівний ліхтарик», за допомогою якого можна знаходити різні предмети. Сьогодні треба налаштувати «ліхтарик» шукати тільки красиве.

Завдання 2.

Виконайте рухливу вправу під супровід вірша:

Я мандрую, я гуляю, (ходьба в спокійному темпі)

Все довкола помічаю. (дитина йде, виконуючи повороти голови праворуч-ліворуч)

Ось метелик пролетів- (легкий біг зі змахуванням рук)

На травиночку присів. (діти присідають)

Ось пливуть по небу хмари, мов овець ідуть отари. (ходьба широкими кроками, розвівши руки в сторони)

Ось від ганку до воріт гордо йде сусідський кіт ходьба на носочках()

Добре бігати, радіти…

І ясному сонцю, й вітру, (легкий біг, руки на поясі)

Дню погожому, красі.

Дуже весело мені. (звичайна ходьба )

Завдання 3.

Прочитайте історію «Про Марійку-роззяву» Л. Воронкової.

Жила-була дівчинка Марійка. Вранці сонечко встало, зазирнуло у вікно. А Марійка спить.

Прийшла мама:

— Марійко, підіймайся, Марійко, одягайся! Світить сонечко зранку, в дитсадок іти пора!

Марійка прокинулася, розплющила очі:

— Встану — не встану. Я трішки полежу та у віконце подивлюсь.

А мама знову:

— Марійко, підіймайся, Марійко, одягайся!

Нічого не поробиш — потрібно підніматися, потрібно одягатися. Озирнулася Марійка, а колготок і немає.

— Де ж мої колготочки? Обшукаю всу куточки.

Їх на кріслі немає, і під кріслом немає, на ліжку немає, і під ліжком немає… Шукає Марійка колготки, ніяк не знайде… А кішка на кріслі мурчить-примовляє:

— Шукаєш, шукаєш — не знайдеш. А знайдеш — тоді підеш.

Потрібно речі прибирати — не доведеться їх шукати.

І горобці за вікном Марійку піддражнюють:

— Запізнишся, Марійко-роззяво!

А Марійка все шукає:

— І під кріслом немає, і на кріслі немає…

Так ось же вони! У ляльки в ліжечку!

Мама запитує доньку:

— Марійко, ще довго?

А Марійка відповідає:

— Одягаю колготки, взуваю черевички.

Зазирнула під ліжко, а там лише один черевик стоїть, а другого немає?

— Під ліжком немає, на ліжку немає…

А кішка все ходить, та своє мурчить-примовдяє:

— Шукаєш, шукаєш — не знайдеш.

А знайдеш — тоді підеш.

Потрібно речі прибирати — не доведеться їх шукати.

Підійшов до вікна півник та й заспівав:

— Запізнишся, Марійко-роззяво!

Почала Марійка просити півника:

— Півнику, півнику,

Знайди мій черевик.

Півник шукав-шукав — немає черевика у дворі. А черевик ось він — на столі стоїть.

Мама запитує:

— Марійко, ще довго?

А Марійка каже:

— Ось плаття одягну

Та й піду гуляти!

А плаття теж ніде немає!

— Що я одягну? Плаття загубилося! Плаття в горошинки! Куди його поклали? І на кріслі немає, і під кріслом немає…

А кішка все мурчить-примовдяє:

— Шукаєш, шукаєш — не знайдеш.

А без плаття не підеш.

Потрібно речі прибирати — не доведеться їх шукати.

Запізнишся, Марійко-роззяво!

Але тут Марійка побачила своє плаття, зраділа:

— Плаття в горошинки на поличку закинуте!

Мама каже:

— Бліьше не можу чекати!

А Марійка відповідає:

— Біжі-біжу-біжу!

Біжить Марійка в дитсадок, поспішає.

А діти в дитсадку вже поснідали та гуляти пішли. Побачили вони Марійку й загукали:

— Все ти пропустила, Марійка, Марійка-роззява!

Запитання:

-Куди збиралась Марійка вранці?

-Чому діти назвали Марійку роззявою?

-Що говорила кішка дівчинці?

 Завдання 4.

Виріжте дно у великій картонній коробці. Закріпіть на столі під нахилом. Дорослий із різних сторін обома руками запускає вниз олівці, дрібні іграшки, а дитина має відреагувати та внизу їх зловити паперовим стаканчиком.

Завдання 5.

Запропонуйте дитині створити малюнок квітів нетрадиційним способом малювання/

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. Гра-завдання «Таємнича торба»

Знайдіть декілька предметів (це можуть бути особисті предмети, харчі або іграшки, проте переконайтесь, що вони мають різні текстури та розміри) та покладіть їх у наволочку для подушки або торбинку. Заплющивши очі, дитина повинна засунути руку у наволочку та відгадати предмети. Хто правильно визначить найбільшу кількість предметів, той виграє!

2. Гра «кольорові хатки»
Реквізит. Кольорові Кубики або аплікації.
Будуємо з кубиків кілька будиночків різних кольорів (або вирізати з кольорового паперу заготовки будиночків і предметів побуту). Підбираємо предмети різних кольорів.
Інструкція № 1.
Дитині пропонується червону машинку привезти до жовтого дому, поставити сірого зайчика біля синього будинку.
Інструкція № 2.
Дитина повинна зібрати у жовтого будинку тільки жовті предмети, а у червоного тільки червоні.

3. Гра «Кольоровий паровозик»
Реквізит. Конструктор і маленькі фігурки звірів.
Будуємо з конструктора паровоз. Кожен вагон певного кольору.
Дорослий пропонує дитині посадити конячку в синій вагон, а качечку в червоний.

Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *