29.04.2022р. Завдання для дітей з особливими потребами.

Фраза українського педагога Василя Сухомлинського «Розум знаходиться на кінчиках пальців» дуже відома, адже розвиваючи пальці покращуються розумові здібності дітей. Тому корисно виконувати вправи для дрібної моторики.

2,3.Насипати квасолю і горох, а дитина має розсортувати їх, або скласти  простий малюнок: сонечко, будинок, тощо.

1

Вправа «Знайдивідмінності»

Мета: розвитокмислення, уваги,мовлення; формуванняумінняпорівнюватипредметиміж собою, знаходитиспільне та відмінне.

– Розглянь два малюнки, порівняйїхміж собою.

– Чим вони відрізняються один від одного?

Почергово виконати перед дзеркалом вправи: «Брамка». Губи розтягнуті в усмішці, зуби щільно стиснуті.  «Хоботок» зуби щільно стиснуті, губи витягнуті вперед, немов хоботок слоненяти.

2,3

Вправа «Камінчик»

Мета: розвиватилогічнемислення, дрібну моторику; вміннягрупуватипредмети за певнимиознаками і виділятизайвий; розвиватимовлення.

Обладнання:кольоровікамінчики для дрібної моторики, мозаїкаабопазли.

Вправа для розвиткудрібної моторики:

– вправазмійка-дитинінеобхідноізкольоровихкамінчиківводній і тійсамійпослідовностівідтворитикольори, яківжебулизаданідорослим

– відсортовуваннякамінчиків по кольорам.

Асистент вихователя:

Бондаренко Н.М.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *