20.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Сходинки: мої досягнення” (підтема “Краще, вище, сильніше).
1. Ігрова вправа «Закінчи речення».
– Як би я міг (могла) навчити всіх щось гарно робити, то це б було … ;
– У мене гарно виходить … ;
– Мій друг … ліпше за інших вміє … ;
– Я пишаюся собою тому, що …
2. Бесіда «Краще, вище, сильніше».
Запропонуйте дитині розглянути картинку і розповісти про зображене.
Розкажіть, що між спортсменами відбувається змагання. Ще змагання можна назвати турніром, спартакіадою.
З’ясуйте з дитиною, для чого вони проводяться (щоб спортсмени змагалися і змогли дізнатися, хто самий швидкий, сильний, витривалий), які змагання є святом для спортсменів (Олімпійські ігри).
3. Розгляд символів Олімпіади.
Познайомте дитину з Олімпійською символікою: Олімпійські кільця, Олімпійський вогонь, Олімпійський смолоскип, Олімпійська емблема, Олімпійський прапор, Олімпійський гімн.
Розкажіть дитині:
-Олімпійський прапор – це п’ять кольорових кілець: синє, чорне, червоне, жовте, зелене – на чисто білому полотнищі. Олімпійські кільця символізують дружбу між усіма, хто бере участь у Олімпійських іграх з усіх п’яти континентів нашої планети. Спеціальним гаслом Олімпійських ігор є три слова: «швидше, вище, сильніше».
4. Запропонуйте дитині дискусію.
– Як легше й швидше досягати спортивних успіхів – одному чи в команді?
Розкажіть дитині, що перемагати легше у злагодженій команді.
Обговоріть ситуацію:
– Що може статися, якщо недружна команда подорожує у горах чи підіймається у небо?
5. Запропонуйте дитині намалювати подорож на повітряній кулі у Альбомі художньо-творчої діяльності.
6. Організуйте виконання завдання у Книзі дошкільника (№5, 6).
7. Перегляд відео «Дітям про спорт. Олімпійські ігри”.
https://www.youtube.com/watch?v=6a26F7lznMQ
Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.