20.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Сходинки: мої досягнення” (підтема “Краще, вище, сильніше).

1. Ігрова вправа «Закінчи речення».

– Як би я міг (могла) навчити всіх щось гарно робити, то це б було … ;

– У мене гарно виходить … ;

– Мій друг … ліпше за інших вміє … ;

– Я пишаюся собою тому, що …

2. Бесіда «Краще, вище, сильніше».

Запропонуйте дитині розглянути картинку і розповісти про зображене.

Розкажіть, що між спортсменами відбувається змагання. Ще змагання можна назвати турніром, спартакіадою.

З’ясуйте з дитиною, для чого вони проводяться (щоб спортсмени змагалися і змогли дізнатися, хто самий швидкий, сильний, витривалий), які змагання є святом для спортсменів (Олімпійські ігри).

3. Розгляд символів Олімпіади.

Познайомте дитину з Олімпійською символікою: Олімпійські кільця, Олімпійський вогонь, Олімпійський смолоскип, Олімпійська емблема, Олімпійський прапор, Олімпійський гімн.

Розкажіть дитині:

-Олімпійський прапор – це п’ять кольорових кілець: синє, чорне, червоне, жовте, зелене – на чисто білому полотнищі. Олімпійські кільця символізують дружбу між усіма, хто бере участь у Олімпійських іграх з усіх п’яти континентів нашої планети. Спеціальним гаслом Олімпійських ігор є три слова: «швидше, вище, сильніше».

4. Запропонуйте дитині дискусію.

– Як легше й швидше досягати спортивних успіхів – одному чи в команді?

Розкажіть дитині, що перемагати легше у злагодженій команді.

Обговоріть ситуацію:

– Що може статися, якщо недружна команда подорожує у горах чи підіймається у небо?

5. Запропонуйте дитині намалювати подорож на повітряній кулі у Альбомі художньо-творчої діяльності.

6. Організуйте виконання завдання у Книзі дошкільника (№5, 6).

7. Перегляд відео «Дітям про спорт. Олімпійські ігри”.

https://www.youtube.com/watch?v=6a26F7lznMQ

Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *