11.10.2022р.-Реалізуємо освітні завдання за темою “Кольоровий світ “(підтема “Синя блакить”)
1.Доброго дня, шановні батьки і діти. Сьогодні ми з вами поговоримо та звернемо увагу на синій колір. Роздивіться навколо, як багато синього навкруги, яке красиве синє небо. Виріжте із картону рибку синього кольору та прищепіть на одяг. “Я-рибка, мандрую цілий день синьою країною”
2.Імітуюча гра-вправа.
Встав раненько-посміхнись,
Бо чудово в світі жити.
В синє небо подивись
Й починай добро творити.
3.Театралізована гра “Хмарки.”Запропонуйте дитині уявити, що вона хмаринка. Коли хороша погода, хмарки гуляють, пливуть у небі, вони спокійні та радісні. Зривається вітер, хмарки стають сумними, потім- сердитими. Вітер сильнішає, хмари наповнюються краплинами води, наближаються одна до одної, стають тісніше, обіймаються, важчають, починає йти дощ. Зімітуйте дощ звуками (тихо, голосно, дуже голосно, тихіше….) та рухами пальчиків згори донизу. Покажіть як можна відображати емоції за допомогою міміки та рухів.
4. Гра вправа “Назвіть предмети синього кольору”
5.Повторіть з дитиною
6.Прочитайте дитині казку «Про неслухняну хмаринку».
Була собі хмаринка гарна і пустотлива ,і любила вона віх передражнювати, перекривляти. Летить вона якось по небу і бачить – зайчик-вуханьчик. Вона гукає: «Зайчику!», а зайчик подивився у небо і побачив великого зайчика з великими довгими вухами і куцим хвостиком, образився зайчик: «Не дражнись ,хмаринко, будь-ласка!». Хмаринка засміялась і полетіла далі. Летить вона, сміється і думає, кого ж мені ще подражнити, а ж бачить цуценятко біжить. «Привіт, цуценятко!». «Привіт, хмаринко!», песик підніс голову догори і побачив такого ж песика як і він сам , але чомусь сумного. «Не дражнись, будь-ласка, хмаринко!»,- сказав песик. А хмаринка посміялась і полетіла далі. І так вона літала по небу ще довго-довго, і всіх кого зустрічала хмаринка передражнювала і насміхалася. А згодом і її вже всі стали називати не хмаринкою, а то зайчиком, то ведмедиком, то квіточкою. А вона все кричала: «Ні, я хмаринка, я хмаринка!».Але ніхто її вже не чув. Тоді хмаринка дуже образилася, засмутилася і заплакала.
-Коли хмаринки плачуть, то що буває?
–А що ж таке дощик?
Давайте ми зараз нашу хмаринку спробуємо розвеселити, не дивлячись ,що вона була дуже нечемною. 7.Давайте ми їй розкажемо віршик про дощик.
Дощик крап, дощик крап,
По даху гуляє,
І малятам гуляти дуже заважає.
Неслухняний такий,
Перестань, не лийся,
Краще в гості заходь і в теплі погрійся.
Вихователь; Скідан В.М.
Завдання та ігри для дітей з особливими освітніми потребами молодшої інклюзивної групи «Буратіно»
Щоб сприяти розвитку пальців рук і тим самим розвивати мовлення вашої дитини, можна запропонувати малюкам наступні завдання:
Розминати пальцями пластилін, глину.
Катати по черзі кожним пальчиком камінці, намистинки, шарики.
Нанизувати намистинки на тоненьку стрічку, робити намисто.
Стискати та розтискати кулачки.
Робити м’які кулачки, які можна легко розжати і в які дорослий може просунути свої пальці; та міцні, які не розтиснеш.
Двома пальцями руки (вказівним та середнім) “ходити” по столу, спочатку повільно, а потім швидко.
Гра «Плескаємо у долоні»
Мета: розвиток фонематичного сприйняття.
Хід: Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться на столі; Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків.
Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.
Пальчикова гра «Сестрички»
Асистент вихователя: Бондаренко Н.М