13.10.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою :”Бережи себе малюк”(підтема:”Щоб малята не хворіли”
Добрий день шановні батьки і діти! Маємо надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил безпеки та збереження життя під час військового стану. Це важливо!
Сьогодні ми пропонуємо вам попрацювати за темою «Щоб малята не хворіли».
З метою поглиблення знань дітей про значення дотримання правил особистої гігієни для збереження і зміцнення здоров’я; переконати в тому, що дотримання чистоти – це попередження багатьох захворювань; з’ясувати призначення мила, рушника; формувати культурно – гігієнічні навички
Використайте для гри з малюком улюблену іграшку – зайчика , який звертаючись до малюка говорить:
Добрий день, малятко!
Я вухатий твій дружок,
В мене теплий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуха.
Я нікого не боюся!
Зверніться до зайчика : Який ти, Зайчику, гарненький, чепурненький, чистенький!
Зайчик. Як у гості я збирався, дуже старанно вмивався. Вимив носик, вимив ротик, витріпав і вимив хвостик. Вимив я обидва вуха і рушничком їх витер сухо.Ой, який ти молодець!
Зайчик. Але я прийшов до вас не сам. Я привів до вас свого друга – мишенятко Мишко. Воно захворіло і йому потрібна допомога. У нього живіт болить.
- Цікаво, чому у нього болить живіт? Запитайте у дитини :- подумай від чого може боліти живіт?
Мишенятко рук не мило,
Ось тому і захворіло!
Їло яблука брудні,
Що валялись на землі.
І болить живіт у нього –
Маму зве на допомогу.
Стогне, гратися не хоче,
Плаче навіть серед ночі.
Запропонуйте малюкові переглянути мультиплікаційну казку “Мишеня Мишко і брудні лапки”
https://www.youtube.com/watch?v=Xh2jkJhg5xE
Після перегляду запитайте: – Що ми порадимо мишці? Що потрібно робити, щоб не хворіти? Чому погано, коли брудні руки?
От бачиш, Мишенятко, пам’ятай гарненько:
Щоб ніколи не хворіти,
Треба руки з милом мити.
Мити вушка, носик, шию.
Не в калюжах, не в помиях,
А в чистесенькій водиці
Треба чисто мити личко.
Мити овочі і фрукти,
Їсти свіжі всі продукти.
І тоді, мале Мишатко,
У тебе буде все в порядку!
Запропонуйте малюкові навчити звірят правильно мити руки.
Розгляньте разом з дитиною малюнки з послідовністю миття рук, обговоріть та покажіть як це потрібно робити.
Пограйте в гру – забаву «Чепурушка»
Підсумуйте разом з зайчиком свою бесіду:
Запитайте: –
Прочитайте віршовані рядки:
Бажаємо приємного спілкування з дитиною, з повагою вихователі групи :
Чорноусенко М. О. , Гнойова Т. П.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами.
Вправа 1. «З’єднай». Крейдою на дошці або олівцем на аркуші паперу ставлять дві крапки, дитина повинна пальцем провести лінію, що їх сполучає (крапки даються в різних напрямках)
Вправа 2. На рівновагу. Дитина повинна:
а) пройти по накресленій лінії (пряма, круг, хвиляста);
б) пробігти по дошці, несучи який-небудь предмет.
Асистент вихователя: Анцибор Каріна Каренівна.