13.10.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою :”Бережи себе малюк”(підтема:”Щоб малята не хворіли”

Добрий день шановні батьки і діти! Маємо надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил безпеки та збереження життя під час військового стану. Це важливо!

Сьогодні ми  пропонуємо вам попрацювати за темою «Щоб малята не хворіли».

З метою поглиблення знань дітей про значення дотримання правил особистої гігієни для збереження і зміцнення здоров’я; переконати в тому, що дотримання чистоти – це попередження багатьох захворювань; з’ясувати призначення мила,  рушника; формувати культурно – гігієнічні навички

     Використайте для гри з малюком улюблену іграшку – зайчика , який звертаючись до малюка говорить:

Добрий день, малятко!

Я вухатий твій дружок,

В мене теплий кожушок,

Куций хвостик, довгі вуха.

Я нікого не боюся!

  Зверніться до зайчика : Який ти, Зайчику, гарненький, чепурненький, чистенький!

   Зайчик. Як у гості я збирався, дуже старанно вмивався. Вимив носик, вимив ротик, витріпав і вимив хвостик. Вимив я обидва вуха і рушничком їх витер сухо.Ой, який ти молодець!

   Зайчик. Але я прийшов до вас не сам. Я привів до вас свого друга –  мишенятко Мишко. Воно захворіло і йому потрібна допомога. У нього живіт болить.

  • Цікаво, чому у нього болить живіт?  Запитайте у дитини  :- подумай від чого може боліти живіт?

Мишенятко рук не мило,

Ось тому і захворіло!

Їло яблука брудні,

Що валялись на землі.

І болить живіт у нього –

Маму зве на допомогу.

Стогне, гратися не хоче,

Плаче навіть серед ночі.

Запропонуйте малюкові переглянути мультиплікаційну казку “Мишеня Мишко і брудні лапки”

https://www.youtube.com/watch?v=Xh2jkJhg5xE      

Після перегляду запитайте: – Що ми порадимо мишці? Що потрібно робити, щоб не хворіти? Чому погано, коли брудні руки?

От бачиш, Мишенятко, пам’ятай гарненько:

Щоб ніколи не хворіти,

Треба руки з милом мити.

Мити вушка, носик, шию.

Не в калюжах, не в помиях,

А в чистесенькій водиці

Треба чисто мити личко.

Мити овочі і фрукти,

Їсти свіжі всі продукти.

І тоді, мале Мишатко,

У тебе буде все в порядку!

Запропонуйте малюкові навчити звірят правильно мити руки.

Розгляньте разом з дитиною малюнки з послідовністю миття рук, обговоріть та покажіть як це потрібно робити.

Пограйте в гру – забаву «Чепурушка»

Підсумуйте разом з зайчиком свою бесіду:

Запитайте: –

Прочитайте віршовані рядки:

Бажаємо приємного спілкування з дитиною, з повагою вихователі групи :

Чорноусенко М. О. , Гнойова Т. П.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами.

Вправа 1. «З’єднай». Крейдою на дошці або олівцем на аркуші паперу ставлять дві крапки, дитина повинна пальцем провести лінію, що їх сполучає (крапки даються в різних напрямках)

Вправа 2. На рівновагу. Дитина повинна:

а) пройти по накресленій лінії (пряма, круг, хвиляста);

б) пробігти по дошці, несучи який-небудь предмет.

Асистент вихователя: Анцибор Каріна Каренівна.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *