14.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Я і моя сім’я” підтема “Портрет моєї сім’ї серед осені”.
1. Шановні батьки! Попросіть дітей показати світлини своєї сім’ї та розповісти про близьких людей (світлини підготувати заздалегідь). Пограйте в гру “Радість у дарунок”: подивитися на світлину, посміхнутися, послати “повітряний поцілунок” кожному члену родини та привітні слова. Підсумуйте: сім’я – найбільша цінність людини.
2. Під час обговорення картини М. Тимченко “Йдемо на рибу”. Запитайте дітей:
-Кого ти бачиш на картині?
-Що роблять ці люди?
-Як ви здогадалися, що вони ідуть рибалити?
-Ці люди з однієї чи з різних сімей?
-Кого ви ще помітили?
-Яку пору року зображено?
-Чому ви думаєте, що на картині осінь?
-Хто з членів родини міг би бути ще на зображенні картині?
3. Запросіть дітей виконати художню – ігрове завдання в альбомі: намалювати свій автопортрет у рамі, скориставшись підказками (кольорові олівці, крейди). Зверніть увагу дітей, що на малюнку можна передати різні емоції – радість, сум.
4. В альбомі діти малюють портрет своєї сім’ї. Попросіть дітей втілити свої уявлення про близьких – пригадати, які зачіски, аксесуари, прикраси, вони носять, та відтворити їх на малюнку. Можливо, діти захочуть пофантазувати створити цікаву рамку – на осінню тематику, або інше.
5. Нагадайте дітям казку про дівчинку Машу із трьох ведмедів. Запропонуйте створити велике, середнього розміру і маленьке ліжечко для іграшкових ведмедиків різного росту і величини із конструктивного матеріалу. Розіграйте з дітьми фрагмент казки, вкладаючи спати ігрових ведмедиків у зроблені ліжечка. Хай діти заспівають їм розучену колискову.
Вихователь Ніколаєнко І. А.