НОВИНИ ЛИСТОПАДА 2022 РОКУ
1.Крупотерапія – нетрадиційна форма роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Проста гра з крупою стабілізує психоемоційний стан дитини, розвиває тактильно-кінестетичні відчуття та дрібну моторику , творчий потенціал, вміння виражати власні емоції. Практичний психолог Панчук І.І. 02.11.2022р. з дітьми з ООП провела індивідуальні форми роботи з використанням ігр з крупою. Дітям було дуже цікаво та весело!
2.Під час проведення індивідуальних логопедичних занять дітям все більше подобається виконувати завдання на розвиток графо-моторних навичок. Саме такі завдання неабияк впливають на формування структури кори головного мозку!
4.Використання сучасних дидактичних ігор, дають можливість розвивати у дітей не тільки спостережливість, уяву, пам’ять, мислення, а також орієнтують у розмірах, формах, кольорах. Розвивають координацію рук, дрібну моторику, допитливість.
5.”Граючись – навчаємось!
7. У садочку ми завзято
8.Люблять гратись залюбки
10.У педагогічній діяльності вихователя велике значення надається індивідуальній роботі з дітьми, яку проводять у вільні години (під час ранкового прийому, на прогулянці тощо) в приміщенні і на свіжому повітрі. Організовується така робота з метою активізації пасивних дітей, додаткових занять з окремими дітьми (новенькими, тими, що часто пропускають заняття через хворобу чи з інших причин та з дітьми, які гірше засвоюють програмовий матеріал під час фронтальної роботи).
11.Сюжетно-рольова гра має неабиякий позитивний вплив на розвиток особистості, адже саме тоді дошкільник починає вивчати взаємини та поведінку людей, які стають для нього зразком. Крім того ігрова діяльність допомагає дитині виробляти навички спілкування, які їй потрібні для встановлення дружніх контактів з дітьми її віку.Беручи на себе роль і входячи в неї, вона розширює, збагачує, поглиблює свою власну особистість. На цьому відношенні особистості дитини до її ролі ґрунтується значення гри для розвитку не тільки уяви, мислення, волі, але й особистості дитини в цілому.
12.Любов до праці потрібно прививати з дитячого віку, сама собою вона навряд чи з’явиться. Праця – це основа всього в житті людини. Як привчати дітей до праці, щоб вони не сприймали її як тягар? Відкриємо секрет: насправді діти люблять працювати. Потрібно лише дати приклад, заохотити, похвалити. І коли дитині щось вдається зробити, виконати певне завдання, її очі просто світяться від гордості за себе!
13.Гра-головна діяльність дітей дошкільного віку. У грі діти висловлюють свої думки. Гра розвиває власне Я, мислення, комунікативні навички,мовлення, пізнавальний інтерес, інтелект, дає поштовх розвитку творчого потенціалу дитини.
14.Тематичний тиждень “Свійські тварини” – один із найулюбленіших дітьми групи з вадами мовлення .Скільки багато можна запропонувати різних завдань, ,під час яких у дітей активізується і розширюється словник, формується уявлення про свійських тварин, про їх зовнішній вигляд, характер харчування; діти вправляються у називанні дорослих тварин та їх дитинчат. Використовуючи ляльковий та пальчиковий театр можна змоделювати “діалог тварин”. Використовуючи іграшкові різнокольорові фігурки закріплюємо кількісну та порядкову лічбу, вчимося узгоджувати числівники з іменниками. Вправи на розвиток дихання та дрібної моторики рук, підібрані по лексичній темі, теж подобаються вихованцям. А також масу задоволення отримують діти, граючи в комп’ютерні логопедичні ігри по темі “Свійські тварини”.