НОВИНИ ЛИСТОПАДА 2022 РОКУ

1.Крупотерапія – нетрадиційна форма роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Проста гра з крупою стабілізує психоемоційний стан дитини, розвиває тактильно-кінестетичні відчуття та дрібну моторику , творчий потенціал, вміння виражати власні емоції. Практичний психолог Панчук І.І. 02.11.2022р. з дітьми з ООП провела індивідуальні форми роботи з використанням ігр з крупою. Дітям було дуже цікаво та весело!

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0QNgZBBcaXMEYWjyhqc7jibWeeoTTDJ52bdxtW2Z2aw5oBAix3PCXQ2MWKM6aTTEzl&id=100012448239786

 

2.Під час проведення індивідуальних логопедичних занять дітям все більше подобається виконувати завдання на розвиток графо-моторних навичок. Саме такі завдання неабияк впливають на формування структури кори головного мозку!

Графомоторика – це не лише розвиток дрібної моторики. Дане поняття набагато ширше і включає в себе наступне: спосіб утримання олівця чи ручки, фломастера; силу натиску при малюванні і письмі; точність, ритмічність і темп рухів, їх плавність. Крім того, важливими є доцільність рухів і розвиток супутніх умінь, без яких неможливими є ні малювання, ні письмо: зорове сприйняття, увага, рухові навички.
Сухомлинський В.О. справедливо стверджував, що розум дитини знаходиться на кінчиках її пальців. Отже, чим краще сформовані дрібна моторика, графо-моторні навички та письмо, тим краще розвивається мозок дитини і навпаки.
Вчитель-логопед Сасова Н.П.
Логопедична група “Грайлики”.
3. ЗРОСТАЄМО ПРОФЕСІЙНО.

 

4.Використання сучасних дидактичних ігор, дають можливість розвивати у дітей не тільки спостережливість, уяву, пам’ять, мислення, а також орієнтують у розмірах, формах, кольорах. Розвивають координацію рук, дрібну моторику, допитливість.

Вчитель-логопед: Шамрай О.Л.

 

5.”Граючись – навчаємось!

Під таким гаслом проходять корекційні заняття для дітей з особливими освітніми потребами . Гра являється провідним видом діяльності дітей дошкільного віку, тому всі заняття мають будуватися за правилами гри і бути спрямовані на вирішення корекційних завдань.
Вчитель – логопед Сасова Н.П.
6.Медичною сестрою групи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату Панчук І.І. систематично з дошкільнятами проводиться масаж та ЛФК . Масаж має як тонізуючий так і заспокійливий вплив, адже при масажуванні інтенсивно порушуються певні нервові рецептори. За рахунок цього , масаж для гіперактивних дітей надає заспокійливу дію, а для повільних малюків – тонізуючу. Лікувальна фізкультура базується на спеціальних фізичних вправах, спрямованих на розвиток основних сенсомоторних координацій організму дитини. “Рух може замінити різні ліки, але жодні ліки не взмозі замінити рух” Д.Тіссо

 

7. У садочку ми завзято

Вчимося жити й працювати:
Руки мити, одягатись,
Яскраві квіти поливати.
Черепаху погодуєм
Свого часу не марнуєм.
От такі ми малюки
Вчимось, працюєм залюбки.
Вихователі молодшої групи «Буратіно»:
Скідан В. М., Ніколаєнко І. А.

 

8.Люблять гратись залюбки

В садку найменші малюки.
Гра виховує, навчає
І рости допомагає.
З іграшками гарно жити,
Веселитись і дружити.
Всім гуртом порозважатись.
З друзями поспілкуватись.
З іграшками ми зростаєм,
Завжди настрій гарний маєм.
Вихователі групи “Кмітливчик” : Грицюк Т.І. та Чорноусенко М. О.
9.16.11.2022р. в ДНЗ практичний психолог Панчук І.І. провела тренінг з педагогами, присвячений Міжнародному Дню Толерантності. Під час зустрічі у присутніх сформувались уявлення про толерантну поведінку, розвинулись комунікативні навички, вміння аналізувати та приймати рішення.

 

10.У педагогічній діяльності вихователя велике значення надається індивідуальній роботі з дітьми, яку проводять у вільні години (під час ранкового прийому, на прогулянці тощо) в приміщенні і на свіжому повітрі. Організовується така робота з метою активізації пасивних дітей, додаткових занять з окремими дітьми (новенькими, тими, що часто пропускають заняття через хворобу чи з інших причин та з дітьми, які гірше засвоюють програмовий матеріал під час фронтальної роботи).

Логопедична група “Грайлики”
Вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

 

11.Сюжетно-рольова гра має неабиякий позитивний вплив на розвиток особистості, адже саме тоді дошкільник починає вивчати взаємини та поведінку людей, які стають для нього зразком. Крім того ігрова діяльність допомагає дитині виробляти навички спілкування, які їй потрібні для встановлення дружніх контактів з дітьми її віку.Беручи на себе роль і входячи в неї, вона розширює, збагачує, поглиблює свою власну особистість. На цьому відношенні особистості дитини до її ролі ґрунтується значення гри для розвитку не тільки уяви, мислення, волі, але й особистості дитини в цілому.

Спецгрупа “Малятко”.
Вихователі: Населевська Г.М.,Силка А.В.

 

12.Любов до праці потрібно прививати з дитячого віку, сама собою вона навряд чи з’явиться. Праця – це основа всього в житті людини. Як привчати дітей до праці, щоб вони не сприймали її як тягар? Відкриємо секрет: насправді діти люблять працювати. Потрібно лише дати приклад, заохотити, похвалити. І коли дитині щось вдається зробити, виконати певне завдання, її очі просто світяться від гордості за себе!

Вихователі Друк Л.В., Силка О.Д.

 

13.Гра-головна діяльність дітей дошкільного віку. У грі діти висловлюють свої думки. Гра розвиває власне Я, мислення, комунікативні навички,мовлення, пізнавальний інтерес, інтелект, дає поштовх розвитку творчого потенціалу дитини.

Люблять гратись залюбки
Наші славні малюки
М‘ячі, кубики, машини
Несуть радість для дитини.
Вихователі групи «Кмітливчик»:
Гнойова Т.П.,Грицюк Т.І.

 

14.Тематичний тиждень “Свійські тварини” – один із найулюбленіших дітьми групи з вадами мовлення .Скільки багато можна запропонувати різних завдань, ,під час яких у дітей активізується і розширюється словник, формується уявлення про свійських тварин, про їх зовнішній вигляд, характер харчування; діти вправляються у називанні дорослих тварин та їх дитинчат. Використовуючи ляльковий та пальчиковий театр можна змоделювати “діалог тварин”. Використовуючи іграшкові різнокольорові фігурки закріплюємо кількісну та порядкову лічбу, вчимося узгоджувати числівники з іменниками. Вправи на розвиток дихання та дрібної моторики рук, підібрані по лексичній темі, теж подобаються вихованцям. А також масу задоволення отримують діти, граючи в комп’ютерні логопедичні ігри по темі “Свійські тварини”.

Вчитель – логопед Сасова Наталія Петрівна.
Група для дітей з вадами мовлення “Грайлики”.
15. ГРАЄМО В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІ ІГРИ
16.Застосування артикуляційних, кінезіологічіх та вправ на дихання змусять мозок працювати на повну потужність, оскільки з допомогою даних вправ зміцнюється здоров’я, оптимізуються основні психічні процеси (пам’ять, увага, мислення, мова, слух, уява, сприйняття), підвищується розумова працездатність та психоемоційний стан. Вчитель-логопед Шамрай О.Л. Спецгрупа “Малятко”.
17. ВІТАЄМО З ЮВІЛЕЄМ 30 РОКІВ ЗДО №4 “СОНЕЧКО”

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.