02.10.23. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях”(підтема “Як досягнути порядку”).
1.Вправа « Будь уважним!»
Запропонуйте дитині пограти: подивитись уважно на друга або дорослого, потім повернутись спинами один до одного і пригадати елементи одягу, колір очей, зачіску.
2.Дослід «Солодке й солоне».
Проведіть досліди разом з дитиною: розмішайте сіль та цукор в окремих склянках, покуштуйте разом. Потім в окрему склянку з водою додайте і цукру, і солі.
– Яка на смак вода? – Чому вона має такий смак? – Чи приємний смак має останній розчин? – Чому? – Чи зручно його використовувати?
3.Робота з коректурними таблицями до теми «Порядок».
– Потрібно скласти всі предмети на свої місця. – Куди ти покладеш іграшки? – Де повинні лежати ножиці? – Де спортивне обладнання? Поклади фішки на предмети, якими не можна користуватися без дорослих. Назви і порахуй всі предмети круглої форми. – Який предмет знаходиться в правому верхньому кутку? – Який в лівому нижньму?
4.Дидактична гра «Впізнай на смак».
Заохочте дитину пограти – покуштувати з заплющеними оченятами шматочки їжі – печива, яблука, моркви, насіння. Нехай відгадає за смаком, який саме це продукт. Наголошуйте на правильній відповіді.
5.Мовленева гра «Я дуже люблю…»
Запропонуйте назвати продукти, які діти люблять. Обговоріть, які є корисними, а яких потрібно позбутися.
6.Дослід- вправа «Як я рухаюсь».
Дайте дитині завдання на вулиці порухатись незвичним способом: робити маленькі кроки, покласти на ногу паличку, рухатись спиною вперед, рухатись обережно, з заплющеними очима.
– Чи легко тобі було рухатись? Чому? Нехай дитина переконається, що різні способи пересування ускладнюють подолання відстані.
.
Зробіть разом з дитиною висновок, що досліди дають можливість самому переконатись у справедливості припущень, а не довіряти думці інших.
Підготувала вихователь Силка О.Д.