02.10.23. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях”(підтема “Як досягнути порядку”).

1.Вправа « Будь уважним!»

Запропонуйте дитині пограти: подивитись уважно на друга або дорослого, потім повернутись спинами один до одного і пригадати елементи одягу, колір очей, зачіску.

2.Дослід «Солодке й солоне».

Проведіть досліди разом з дитиною: розмішайте сіль та цукор в окремих склянках, покуштуйте разом. Потім в окрему склянку з водою додайте і цукру, і солі.

– Яка на смак вода? –  Чому вона має такий смак? – Чи приємний смак має останній розчин? – Чому? – Чи зручно його використовувати?

3.Робота з коректурними таблицями до теми «Порядок».

– Потрібно скласти всі предмети на свої місця. – Куди ти покладеш іграшки? – Де повинні лежати ножиці? – Де спортивне обладнання? Поклади фішки на предмети, якими не можна користуватися без дорослих. Назви і порахуй всі предмети круглої форми. – Який предмет знаходиться в правому верхньому кутку? – Який в лівому нижньму?

 

4.Дидактична гра «Впізнай на смак».

Заохочте дитину пограти – покуштувати з заплющеними оченятами шматочки їжі – печива, яблука, моркви, насіння. Нехай відгадає за смаком, який саме це продукт. Наголошуйте на правильній відповіді.

5.Мовленева гра «Я дуже люблю…»

Запропонуйте назвати продукти, які діти люблять. Обговоріть, які є корисними, а яких потрібно позбутися.

6.Дослід- вправа «Як я рухаюсь».

Дайте дитині завдання на вулиці порухатись незвичним способом: робити маленькі кроки, покласти на ногу паличку, рухатись спиною вперед, рухатись обережно, з заплющеними очима.

– Чи легко тобі було рухатись? Чому? Нехай дитина переконається, що різні способи пересування ускладнюють подолання відстані.

 

.

Зробіть разом з дитиною висновок, що досліди дають можливість самому переконатись у справедливості припущень, а не довіряти думці інших.

Підготувала вихователь Силка О.Д.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *