03.10.2023 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Двір” (підтема “Що росте у дворі”)
Доброго ранку, шановні батьки. Продовжуємо знайомитися із темою “Двір” (підтема ”Що росте у дворі”).
1.Почніть день із ритуалу – “Хвилинки краси”: запропонуйте дітям закрити долоньками свої очі, потім відкрити і сказати, що красивого вони побачили навколо (картина на стіні, ґудзик на одязі, олівець, дерево у вікні та ін.). Скажіть: щоб помітити красу предметів і речей навколо, слід учитися помічати красу – бути уважним, не поспішати.
2.Попросіть виглянути у вікно, сказати, які рослини чи дерева ростуть у дворі та опишіть їхню красу. Запропонуйте гру: показати своїм тілом якусь рослину чи дерево після римівки вихователя: “Один, два, три – рослинка виросла в дворі”. По закінченні скажіть, що красивих рухів людина вчиться у природи – у дерев і рослин.
3. Запропонуйте для розгляду картину (Марія Приймаченко “Калина в садочку”):
-Кого ви бачите на картині?
-Де знаходяться тваринки та пташки?
-Що могли б рости звірі усе точку робити звірі у садочку?
-Що росте у саду?
-Назвіть кольори ягідок та листочка. Кожну відповідь дітей перефразуйте близько до їх висловлювання, показуйте на картині всі деталі, про які говорять діти, використовуйте дружню інтонацію та посмішку. Додаткові запитання, які можна задати дітям: Чим калина може бути цікавою для людей? (красива на вигляд, гарна прикраса оселі, корисна для вживання – для чаю).
4. Запропонуйте “Творчу речівку” (жестами показуємо кожну дію):
Ми ліпимо, малюємо,
співаємо, танцюємо,
ми клеймо, будуємо
і радість всім даруємо.
5.Запросіть виконати у альбомі художню-ігрову вправу “Комашки на калині”: спочатку вказівним пальчиком у повітрі, потім у альбомі показати як літає навколо грона жучок і метелик. Далі діти відповідатимуть лініями рухи комах (олівців).
6.Покажіть дітям як вмовчати пальчик у фарбу і ставити плямки – “ягідки” на гронах та у дзьоба пташок.
7. Підсумок. Запитайте, що вони запам’ятали?
Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.