21.12.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Світ великий і малий ( міста, країни, люди)» (підтема” Різні люди – різні домівки “).

1.Шановні батьки, обговоріть з дитиною  які хатки приготували для себе тварини, птахи, комахи, щоб пережити холодну зиму.

Хай дитина назве мешканців житла, що зображено на ілюстраціях:

мурашник -…., дупло-… тощо.

2. Попросіть висловитися про суть висловлення одного з казкових персонажів « Мій дім- моя фортеця»: як дитина розуміє цей вислів?  Якими мають бути найважливіші вимоги до будь- якого помешкання? Запропонуйте поговорити про різні види помешкань у різних країнах світу , запитайте дитину, які обставини впливають на вид і форму помешкання? Чому одні будиночки будують на сваях, інші- з дерева, хтось із шкур звірів, а хтось у землі?

 

3.Послухайте фрагмент аудиозапису казки  « Про трьох поросят» , а потім запропонуйте розповісти , яким чином з якого матеріалу зводили свої будиночки  брати – поросята , наскільки надійними  й міцними були вони.

4.Запропонуйте дитині поміркувати, чи до кожного можна звертатись за допомогою. З чим це пов’язано? Нагадайте казку про двох ведмежат і ту допомогу, яку їм надала лисичка.  Зверніть увагу, як виглядала та що робила лисичка. Допоможіть дитині зробити висновок, що не від кожного можна чекати та приймати допомогу.

5.Попросіть дитину намалювати власний дім та розповісти про нього. Заохотьте поміркувати, чому цей будинок можна вважати фортецею, що захищає від небезпеки.

6.Збудуйте разом з дитиною вдома халабуду, облаштуйте її.

  1. Придумайте та створіть незвичне, але зручне житло для свого персонажа, якого попередньо обере дитина із запропонованих. Можете для цього використати різноманітні вторинні матеріали ( пластикові пляшки, коробки).

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *