02.01.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Україна: моє – твоє-наше”(підтема:”Що про Україну знають у світі”).
Доброго дня шановні батьки та діти .
Сьогодні пропонуємо вам розглянути тему «Україна : моє- твоє- наше». Підтема : «Що про Україну знають у світі».
- Розпочніть своє спілкування з малюком з повідомлення теми та зауважте , що всі важливі події та заходи українці починають зі слухання і виконання Гімну України. Адже гімн – музична візитівка країни. Уточніть, чи знає дитина правила слухання гімну. Запропонуйте уважно послухати слова Гімну, а потім пояснити, як вона зрозуміла про що йдеться у головній пісні країни.
Щоб прослухати Гімн України перейдіть за посиланням:
- Продовжіть розмову і зверніть увагу на те , що будь яка країна пишається не лише своїми природними і матеріальними багатствами, а передусім людьми, які їх створили. Розкажіть, що всі відомі українці прикладали багато зусиль для того , щоб стати успішними у власній справі та прославляли себе й свою країну.
Перегляньте пізнавальне відео «Україна моя Батьківщина» перейшовши за посиланням:
- Виконайте вправу «Я прославлю Україну». Попросіть дитину поділитися своїми планами, в якій діяльності вона має намір прославити нашу країну і себе.
- Запросіть малюка запам’ятати і промовити віршовані рядки М. Ножкіна «В радості і в бідності, на святі і в труді, свою обираючи путь, будь Людиною, будь!»
- Практична діяльність.
Запропонуйте переглянути розвивальне відео «Мандруємо Україною» перейшовши за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=1Cy-9Bh72mw
Спонукайте дитину попрацювати практично : вибравши один із елементів природного світу України: Карпати, Чорне чи Азовське море, Дніпро чи Дунай, степи чи ліси Полісся, створити методом мозаїки творчу роботу. Контури майбутньоï мозаïки дитина має позначити лічильними паличками на столі й викласти зображення способом мозаїки за допомогою геометричних фігур. Порадьте дитині попередньо продумати , якими з фігур ліпше скористатися для точності зображення. По завершеннi роботи дитина має презентувати результат і прокоментувати його.
Для роботи вам знадобиться : вільна площина на столі, лічильні палички, набір геометричних фігур.
5.Виконайте вправу «Продовж прислів’я» Попросіть малюка продовжити прислів’я і пояснити його суть:
« Кожному мила … (своя сторона)».
« Добре тому,хто… (в своєму домі)».
« Вдома і стіни …(гріють)».
«Де народився – там … (і згодився)».
6. Проведіть математичну гру «Порівняй». Запропонуйте дитині продовжити речення:
– Дніпро – ріка довга, а Змійка – рiчка…
– Карпати – гори високі, а пагорби -…:
– Степи – широкі, а стежка – … .
– Озера малі , а моря…. .
Бажаємо приємного спілкування з дитиною.
Вихователі : Олена ТРОХИМЧУК, Тетяна ГНОЙОВА, Олена ІЩЕНКО, Оксана СИЛКА.