1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Запропонуйте дитині виконати практичну вправу дослідницького спрямування “Чарівне тісто” на закріплення властивостей величини.
Запропонуйте дитині побути кулінаром. Дослідіть властивості тіста. Завдання:
1) скатати иісто у кульку;
2) порівняти їхні розміри;
3) намагатися виліпити кульки однакового розміру;
4) виліпити іншу форму, порівняти довгий стовпчик і короткий;
5) виліпити форму пончика ( колобка,пиріжка ковбаски,рулетика).
Кожний виріб порівняйте за величиною накладанням, приставлянням, визначвємо термінами: довший, коротший, товстіший, тонший.
2.Гра “Готуємо тісто”. Завдання: створити список продуктів на пиріг., використовуючи візуальний рецепт ( намальовані інгрідієнти) Дитина – кухар буде робити певні дії: сіяти борошно, додавати цукор, вливати молоко, яйця і все вимішувати.
3.Гра ” Випікаємо пиріг”
Ми пекли- пекли пиріг
Вистачить його на всіх
Нумо друга пригости
І який пиріг скажи.
4.Надайте можливість роздивитись різні сервізи( іграшкові,столові, чайні,кофейні,на картинках,справжні). Які сервізи,для чого призначені?
5.Навчіть дитину послідовно сервірувати стіл для чаювання та використовувати словосполучення” це… для”. Покажіть , як прикрашати стіл, які цікаві предмети для чаювання використовувати ( кольорові серветки, тарілочки для тортів, лопаточки, посуд для цукерок та варення)
6.Набір розвивальних завдань.Картка 62
Вихователь: Валентина СКІДАН.