29.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Думаю- знаю “( підтема «Тільки. Всі. Кожен.»).
- Шановні батьки, розташуйте на столі картки зі словами “порядок”, “прання”,”чистота”,”витирання пилу”.
Проведіть з дитиною бесіду:
-Чистота- те саме, що і порядок?
-Чи може бути порядок без чистоти?
-А чистота без порядку?
-Як сказати про ці поняття іншими словами?
Під час коментування та обговорення зверніть увагу на те, що чистота доповнює порядок і навпаки. Запропонуйте дитині пройти по кімнаті, переконатися, що речі на місцях мають бути ще й чистими. Обговоріть, як слова ” чистота” і ” порядок” стосуються зовнішності кожного з нас.
- Розгляньте з дитиною предметні картинки. Попросіть назвати те, що можна тримати на долоні, в руці, утримувати обома руками, що виготовлено зі скла, що є металевим, що можна використати для сидіння; що більше за твій зріст, менше від твоєї голови. Запропонуйте об’єднати картинки за відповідною ознакою. Формулюючи завдання, виділяйте голосом слова ” тільки”,”всі”,” кожен”: лише те, що називають посудом; всі електричні при лади; всі скляні предмети.
3.Поміркуйте з дитиною: що можна протирати сухою( вологою) серветкою, чистити пилосмоком, щіткою, оприскувати водою.
4 Проведіть дослід з чорнилом чи фарбою і білою тканиною. Дайте дитині можливість переконатися в тому, що вироби з білої, тканої чи кольорових тканин варто прати окремо.
5.Попрацюйте з художніми матеріалами. Закріпіть знання та уміння, набуті раніше, виготовивши закладки для книжок. Продемонструйте, що після художньої праці залишаються обрізки кольорового паперу. Запропонуйте дитині подрібнити його ( можна скористатися дироколом), а потім розтрусити на липкому боці відрізаного шматочка скотчу і накрити іншим таким самим шматком. Спонукайте дитину експериментувати, розтрушуючи шматочки одного кольору ; різних кольорів.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.