07.03.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Думаю-знаю» (підтема «Турнір знавців» I день)
1.Шановні батьки, спочатку обговоріть з дітьми, що їм відомо про турніри. Розкажіть, про турніри лицарів, використовуючи ілюстративний матеріал. Запропонуйте дітям висунути припущення щодо того, в чому знавці можуть змагатися на турнірі? Кого називають знавцями? Чи може бути у дитини більше знань, ніж у дорослого? Чи може знання змінюватися: зростати чи зменшуватися? Від чого це залежить?
2.Проведіть полілог «Грати чи вигравати». Обговоріть з дітьми, що важливіше грати, чи виграти? Коли команда грає, то думає про перемогу чи про завдання? Як складніше змагатися – одному чи в командi? Чому неможна виграти всім? У чому різниця між перемогою та виграшем?
3. Розкажіть про необхідність створення команди, для участі в турнірі. Придумайте назву команди та зробіть емблему . Запропонуйте дитині виготовити емблему своїми руками.
4. Запропонуйте дитині презентувати своï досягнення: «Я добре… У мене виходить…».
5.Запропонуйте дитині потренуватися знаходити рiшення у проблемних ситуаціях чи завданнях, розкажіть про необхідність домовлятися та дружно обговорювати їх. Використайте для цього рiзнi iнтелектуально-мовленнєві вправи. Наприклад, діти,швидко думаючи, добирають варіанти слів, якими можна завершити розпочате дорослим словосполучення. Варіанти: Колесо потрiбне для…(машинки, трактора, самоката, коляски, тачки, вiзка), чобіток. (ляльки, клоуна, Буратіно, баби Яги); ніжка.(стільчика, столика, ляльки, ведмедика, дзиги); мотузка вiд… (скакалки, машинки, намиста), коробка з-під…(конструктора, кубикiв, ляльки, лото); хвостик… (коника, зайчика, лисички, півня, котика)
.
Підготувала Олена Іщенко