16.04.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Транспорт на дорозі” підтема “Автомобільний рух”..
1.Доброго дня, шановні батьки і діти.Почніть з розповідання казки «Про машинку Кідді». Обговоріть з дитиною текст за запитаннями.
-Як звуть головну героїню казки?
-Які пригоди трапилися із Кідді?
-Запропонйте відтворити звуком голосу гуркіт мотору трактору, підйомного крану, вантажівки.
-Хто найсильніший з видів транспорту є у казці?
-Чи правильно вчинила Кідді, коли поїхала сама мандрувати узбережжям.
2. «Що звучить?». Запропонуйте дитині аудіо-запис звуків транспорту: тролейбуса, легкового а
слух. Якщо відповідь правильна, дитина отримує силуетну картинку відгаданого виду транспорту.
3. Рухлива гра «Пять малих машинок». Проводиться під музичний супровід пісеньки з аналогічною назвою. Організуйте дитину для гри., для чого роздайте гравцям капелюшки із зображенням машинок різного кольору: червоного,синього, жовтого, білого, зеленого. намалюйте на підлозі дві доріжки : вузьку і широку.
дві доріжки вузьку і широку. За командою всі машинки шикуються в рядок. Потім лунають інші команди: всі не жовті машинки їдуть по вузькій доріжці, всі не зелені і не сині їдуть широкою доріжкою: білі і червоні машинки парами рухаються широкою дорогою, а решта машинок стоять у гаражах.
4.Запросіть розглянути картину Анна Най “Місто в гавані”
-Що ви бачите на картині?
– Що за транспорт може їздити по цій дорозі?
-Через що пролягає ця дорога?
-Як можна назвати цю дорогу
ерез річку? Куди можуть прямувати машини по мосту?
-Що цікавого помітили у річці?
Запросіть погратися з картиною: поїздити ірашковими машинками по цій дорозі зі своїм товаришем.
5.Запропонуйте розглянути види транспорту у альбомі, назвати їх та намалювати їм дороги відповідної
ширини (кольорові олівці),
Вихователь Валентина СКІДАН