16.04.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Транспорт на дорозі” підтема “Автомобільний рух”..

1.Доброго дня, шановні батьки і діти.Почніть з розповідання казки «Про машинку Кідді». Обговоріть з дитиною текст за запитаннями.

-Як звуть головну героїню казки?

-Які пригоди трапилися із Кідді?

-Запропонйте відтворити звуком голосу гуркіт мотору трактору, підйомного крану, вантажівки.
-Хто найсильніший з видів транспорту є у казці?

-Чи правильно вчинила Кідді, коли поїхала сама мандрувати узбережжям.
2. «Що звучить?». Запропонуйте дитині аудіо-запис звуків транспорту: тролейбуса, легкового а
слух. Якщо відповідь правильна, дитина отримує силуетну картинку відгаданого виду транспорту.

3. Рухлива гра «Пять малих машинок». Проводиться під музичний супровід пісеньки з аналогічною назвою. Організуйте дитину для гри., для чого роздайте гравцям капелюшки із зображенням машинок різного кольору: червоного,синього, жовтого, білого, зеленого. намалюйте на підлозі дві доріжки : вузьку і широку.
дві доріжки вузьку і широку. За командою всі машинки шикуються в рядок. Потім лунають інші команди: всі не жовті машинки їдуть по вузькій доріжці, всі не зелені і не сині їдуть широкою доріжкою: білі і червоні машинки парами рухаються широкою дорогою, а решта машинок стоять у гаражах.
4.Запросіть розглянути картину  Анна Най “Місто в гавані”

-Що ви бачите на картині?
– Що за транспорт може їздити по цій дорозі?

-Через що пролягає ця дорога?

-Як можна назвати цю дорогу
ерез річку? Куди можуть прямувати машини по мосту?

-Що цікавого помітили у річці?

Запросіть погратися з картиною: поїздити ірашковими машинками по цій дорозі зі своїм товаришем.
5.Запропонуйте розглянути види  транспорту у альбомі, назвати їх та намалювати їм дороги відповідної
ширини (кольорові олівці),

Вихователь Валентина СКІДАН

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *